קידום אתרים לפי הצלחה בנס ציונה

כל מי שמחפש חברת קידום אתרים עבור האתר שלו, שואל את עצמו בשלב כזה או אחר, כיצד הוא אמור לשלם לחברה שמבצעת עבורו את הקידום. הרי בדומה למגוון רחב של שירותים, לא מדובר כאן על שירות במהלכו רואים מוצר מוגמר עליו אפשר לשלם, כמו למשל במקרה של חברת בניית אתרים לה אנחנו משלמים על המוצר שהיא בונה עבורנו או במקרים בהם אנחנו מקבלים מוצר מוגמר.

במקרה של חברת קידום אתרים זה מעט שונה, הרי החברה מבצעת עבורנו עבודה, אך היא לא יכולה להבטיח לנו תוצאות, מי שמבטיח תוצאות עושה זאת על דעת עצמו בלבד. אי אפשר להבטיח מאה אחוז של הצלחה. אז אם החברה לא יכולה להבטיח תוצאות, ייתכן מאוד שכל העבודה שהיא עושה תהיה לחינם, ובמקרים רבים אפילו תהיה שלילית, כלומר תפגע בנו.

לכן עולה השאלה כיצד משלמים לה. נניח ואנחנו שוכרים חברת קידום אתרים בנס ציונה לצורך קידום עסק. יש לחברה ולנו אפשרות להסכים על כמה אופציות של תשלום.

קידום אתרים בנס ציונה

אופציה אחרת, קידום אתרים לפי הצלחה. כלומר, אנחנו משלמים לחברה שכר בסיסי, על עצם העבודה, כך שהצלחה בביטויים מסוימים תעניק להם בונוס. אפשר לקבוע מדדים של הצלחה, כמות ביטויים להצלחה ועוד.

אופציה שנייה

לקבוע תשלום גלובלי, בלי קשר להצלחה. הבעיה היא, שכאן אנחנו עלולים למצוא את עצמנו משלמים על עבודה לא טובה… לכן אנחנו יכולים להחליט על תשלום מסוים לתקופה מסוימת ואם יש הצלחה, התשלום עולה.

כדאי לדעת: במידה ואתם מעוניינים לקדם את האתר באופן עצמאי, ישנו מגוון רחב של קורסים לקידום אתרים בהם ניתן ללמוד.
ישנם קורסים רבים

אופציה שלישית

לקבוע תשלום רק על הצלחה. סביר להניח שרק חבר'ה צעירים וחסרי ניסיון יסכימו לכך, מתוך רצון להוכיח את עצמם, חברות רציניות לא יהיו מוכנות לעבוד בחינם מן הסתם, זה גם לא ישתלם להעסיק אותן בחינם, כי הן לא יבצעו עבודה טובה.

אופציה רביעית

היא להחליט שאנחנו משלמים על פי ביטויים. כך אנחנו לא משלמים הרבה, ומקדמים את כמות הביטויים שאנחנו צריכים. אך זה אומר שביטויים אחרים נשארים מאחור ולא מקודמים כלל, מה שיכול לפגוע בקידום האתר באופן כללי.

לעוד מידע אודות שירות קידום אתרים של דניאל זריהן, לחצו כאן…