ההצלחה הכלכלית של אשלי מדיסון

אתר הבגידות המפורסם אשלי מדיסון הושק לאחרונה בישראל, כחלק ממהלך ההתרחבות הגלובלית שלו. אפשר להגיד הרבה דברים בעד או נגד האתר, אבל עם דבר אחד קשה להתווכח – אשלי מדיסון הוא מכרה זהב. מאחורי הנתונים מסתתרת העובדה שתופעת הבגידות, למרות כל מה שנאמר עליה, הינה תופעה רחבה ונפוצה ביותר.

בשנת 2013 אשלי מדיסון הרוויחה 125 מיליון דולר, ומספר המשתמשים הרשומים לאתר המשיך לעלות בקצב מסחרר. המשתמשים מוכנים לשלם כסף עבור שירותי האתר, והאתר מספק להם בהצלחה את מבוקשם – רומן צדדי, איכותי וסודי.

ה"אני מאמין" של אשלי מדיסון הוא פשוט ובסיסי – כולם בוגדים, בכל מקום ובכל זמן, וכל מה שהם צריכים זה פלטפורמה נוחה, זריזה, אמינה ובטוחה על מנת לממש את הרצונות שלהם. האתר מאפשר היכרויות למטרות של סקס בלבד, והוא מבטיח למשתמשים בו מידה גבוהה של דיסקרטיות וחיסיון. למעשה, כל מה שאתם מעבירים באמצעות האתר, כל הצ'טים, השיחות, ההודעות הפרטיות וכדומה, אינו נשמר במערכות של האתר. כאשר אתם משתמשים באתר, אתם כמו רוח רפאים שעוברת ממקום למקום ולא משאירה שום עקבות. כמובן שמידה הגיונית של דיסקרטיות נחוצה גם לתקשורת שלכם מחוץ לאתר, בסמסים, טלפונים, אימיילים וכדומה.

מה שהניע את יזם האתר, נואל בידרמן, הוא פריצת דרך חדשה. לטענתו, הוא אינו יזם מהסוג שמבקש לשפר מוצרים קיימים, אלא מהסוג שיוצר יש מאין. בתגובה ליוזמה שלו, בידרמן חטף קיתונות של ביקורת מפוליטיקאים, אנשי דת, עיתונאים וכדומה. הטענות נגדו כללו אמירות כגון "משחית משפחות", "מפרק נישואין" ו"מושחת מוסרית". אבל את בידרמן, איש עסקים ממולח, הביקורות לא מעניינות. מה שמעניין אותו זה הרווח של העסק, וכיום ניתן לומר בבטחה כי העסק רווחי.

נכון לסוף שנת 2013, היום באשלי מדיסון כ-200 מיליון משתמשים בכל רחבי העולם, וההכנסות של האתר זינקו פעם נוספת. בידרמן מנתח את ההצלחה של האתר וטוען כי מה שמבדיל את אשלי מדיסון משאר אתרי ההיכרויות הוא הלקוחות החוזרים. באתרי היכרויות רגילים המשתמשים מגיעים לפרק זמן של חודש וחצי עד חודשיים. לאחר מכן הם מצאו בן זוג או התייאשו מהאתר. באשלי מדיסון הלקוחות חוזרים שוב ושוב משום שהרומנים מטבעם הם קצרים.

רוצים להבין על מה כל הרעש? ניתן להירשם לאתר בלינק הזה >>