מיהו ניקו בר?

לא מעט אנשים אשר גדלו על תכניות טלוויזיה שונות, חולמים להיות גם הם מאותם האנשים העומדים מאחורי הקול של דמויות ילדים אהובות. עולם הדיבוב הוא עולם המעניק קול אנושי לדמויות מצוירות מסדרות טלוויזיה או סרטי קולנוע. בכדי לעסוק בתחום הדיבוב באופן מקצועי, יש לעבור קורס בנושא בכדי לקבל את כל המידע והכלים עבור דיבוב מוצלח של דמויות מצוירות שונות. בכדי שהקורס אכן יסייע לך ללמוד את כל מה שקשור לתחום הדיבוב ולעסוק בתחום זה באופן מקצועי, כדאי לבחור בקורס הנכון והטוב ביותר בתחום. קורס דיבוב של ניקו בר הוא הבחירה המושלמת עבור כל אדם אשר חולם ללמוד דיבוב ולעסוק בדיבוב.

מיהו ניקו בר?

אם אתם תוהים מיהו ניקו בר, הרי שאם גדלתם על סדרות טלוויזיה אגדיות, כדאי שתדעו שקולו של ניקו בר כיכב בהן בדמויות שונות. קולו של ניקו בר הוא קולו של דין דין השופט, טוב טוב הגמד, האריה מארץ עוץ ושל דמויות נוספות בסדרות טלוויזיה כגון: פנג הלבן, רחוב סומסום, ד"ר סוס, אגדות המלך שלמה ועוד. בשנת 2009 פרש ניקו בר מתחום הדיבוב בפועל ומאז הוא מעביר קורסים שונים הנוגעים לדיבוב. ניקו בר הוא מדובב דגול ובכוחו ללמד בקורס דיבוב את כל מה שקשור לעולם הטלוויזיוני ועולם הקולנוע וכן, את כל מה שנוגע לשיטות שונות להקלטת דיבוב בצורה מקצועית וכמובן, את כל מה שנוגע להתמודדות עם טקסט המיועד עבור דיבוב של דמות. מניקו בר ניתן ללמוד כיצד לדובב עם דמויות שונות, בדגש על אופייה והייחוד של כל דמות ודמות.

קורס דיבוב עם ניקו בר

קצת על קורס הדיבוב של ניקו בר

קורס הדיבוב של ניקו בר, נערך לרוב באולפני זינקו בתל אביב, הקורס מכיל 7 מפגשים כאשר אורכו של כל מפגש הוא 3 שעות. הקורס מתקיים לרוב בשעות הערב והוא מיועד לנשים החל מגיל 21 ומעלה. הקורס מעניק לאדם הלומד אותו את היכולת לדובב בצורה מקצועית ואת האסמכה לעסוק בתחום זה באופן מקצועי ולהתפרנס ממנו. ניקו בר, מלמד במהלך הקורס את כל מה שהוא יודע על תחום הדיבוב ומעניק טיפים איכותיים מתוך הניסיון הרב שלו בתחום הדיבוב.