אז החלטת לפתוח מסעדה – כמה דברים שכדאי לך ללמוד

בין אם אתה פותח את המסעדה הראשונה שלך או העשירית שלך, אתה עדיין חייב פרסום. יתכן  שהפרסום המסורתי של עיתונים פרסומות רדיו וטלוויזיה יכול להיות יקר, לכן יש דרכים נוספות זולות יותר (אפילו בחינם) דרכים לקבל פרסום ושם למסעדה שלך. מדיה חברתית, הינה פתרון זול ומשתלם יותר, פתיחת דף פייסבוק למסעדה והוספה של פרסומים ותמונות מאוד יכולה לעודד לקוחות להגיע לסעוד אצלך.

פרסום למסעדה חדשה

צריך פרסום כדי להשיג ולמשוך לקוחות לבית העסק. לפני שתתחיל בהצבת מודעות בעיתון ובניית דף עסקי בפייסבוק, החלט מי הם קהל היעד שלך. האם אתה מקווה לפתות משפחות, אנשי עסקים, או קהל אחר? לאחר שהחלטת איזה קהל תרצה למשוך, הגיע הזמן להחליט כמה כסף יש לך להשקיע על מסע הפרסום , אסור להתפשר על פרסום העסק והמסעדה שלך. הפרסום הזה חיוני, אז לא להתקמצן על זה. אבל אל תדאג, כמה מרעיונות הפרסום הינם בחינם.

בחירת שם המסעדה

לבחירת שם בית העסק שלך יש חשיבות רבה, אקפד לבחור שם התואם לקונספט המסעדה שלך, למשל שם כמו "האוקיינוס האטלנטי" אינו יכול להתאים למסעדה אשר הז'אנר והאוכל העיקרי שמציע ללקוחות הינו בשר, לאלה שהחליטו לפתוח מסעדת יוקרה מומלץ מאוד להימנע מהכנסת שמכם לשם המסעדה מכיוון שזה עושה רושם של בית אוכל משפחתי ולא יוקרתי לצורך הדוגמה "שיפודי עזרה ובניו".

בחירת מיקום בית העסק

אם יהיו לך הרבה לקוחות או קצת לקוחות יקבע המיקום בו בית העסק שלך נמצא. לחשיבות מיקום המסעדה יש חשיבות רב לכמות הלקוחות שיהיו לך, גם אם המסעדה שלך תהיה מעולה וטעימה עם שירות וחוויה יוצאת מן הכלל, עדיין יש אנשים שלא יהיו מוכנים לנסוע כל כך רחוק בכדי להגיע ולנסות את האוכל שלך במסעדה. חשוב לבחור מקום בעל אוכלוסייה רבה, ולא פחות חשוב לבדוק כמה מכל האוכלוסייה הקיימת בסביבה מתאימה לקונספט המסעדה שלך, חשוב לוודא שאכן יש כמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים באזור. בחירה נכונה של מיקום בית העסק יכולה להביא את המסעדה שלך להצלחה רבה ורווחים גבוהים גם אם המסעדה שלך לא מגישה את האוכל הכי טוב.

דבר מאוד חשוב בהצלחה הינו האומץ להעז, אף פעם לא מוקדם להעז ולפתוח בית עסק, רוב העשירים שהגיעו למעמדם בזכות עצמם אלו אנשים שהחליטו לקחת סיכונים ולהעז.

שיהיה לכם בהצלחה!