ניהול נכס בירושלים

יש לציין כי בשנים האחרונות, שירותים כגון ניהול נכסים, הפכו לנפוצים יותר. על פי הסטטיסטיקה של רשות המיסים יש למעלה מ-60,000 בעלי 3 דירות ויותר, אשר התקשו לנהל את נכסיהם בכוחות עצמם. ניתן למצוא סוגים שונים של ניהול נכס בירושלים או בכל עיר מרכזית אחרת בישראל. ניתן למצוא ניהול מבנים, ניהול נכסים מסחריים, ניהול תעשייתי, ניהול בניינים וכדומה. קיימות חברות רבות שעוסקות בתחום ניהול נכסים, אך רק מעטות מהן, עוסקות בניהול השכירות עבור דירות אלה ויש לזהות את החברות הללו על פי האזור שבו נמצא הנכס.

בחירה נכונה של חברת ניהול נכסים בירושלים

עצם זה שתיפנו לחברה העוסקת בתחום של ניהול נכס בירושלים, נועד להחליף אתכם להיות המתווכים ביניכם לבין השוכרים בנכס שנמצא בבעלותכם. יש לנסות ולאתר חברה שעיקר עיסוקה היא בתחום השכירות של הנכסים אם זו המטרה שלכם, כך שתמצאו שירות שיתאים לצרכים שלכם לגבי הנכס. גבר השני שיש לברר הוא המחיר עבור ניהול הנכס. ישנן חברות שגובות יותר וישנן כאלה אשר גובות פחות. לרוב המחיר ייקבע על פי גודלו של הנכס ומהות השירות שיבוצע בו. לרוב, קחו בחשבון כי טווח המחירים, נע בין  7%  לבין 15% מגובה השכירות החודשית.

הוזלת מחיר ניהול הנכס –  כיצד?    

יש לבחור בחברת ניהול נכס בירושלים שנמצאת סמוך לנכס, מה שיקטין בהוצאות הניהול של הנכס. הרבה בעלי נכסים מעוניינים היום להיות בראש שקט, כאשר הם נותנים את ניהול הנכס בידי החברה שמתמחה בניהול נכון של הנכס על כל היבטיו, אם למצוא שוכר מתאים לנכס, לבדוק את הערבויות שלו, לבדוק מדי פעם את התחזוקה שלו אם יש משהו לתקן וכן לדאוג במקביל לרווחת השוכרים. חברה אמינה המתמחה בניהול נכסים, תחזיק בעלי מקצוע לתחזוקת הנכס באופן שוטף, עורך דין המומחה במקרקעין, ככך שיוכל לערוך את חוזי השכירות ולטפל  בשוכרים שאינם משלמים בזמן, למרות שלרוב זה לא קורה כאשר חברות ניהול הנכסים, בודקות בקפידה את השוכרים השונים. רבים מעדיפים לשלם  סכום שהוא זניח מתשלום השכירות וזאת, על מנת שהנכס ינוהל נכון ודמי השכירות יגיע במועדם לחשבון הבנק של בעלי הנכסים המנוהלים ע"י חברות הניהול השונות.