מדוע חשוב להתייעץ עם יועץ משכנתאות?

אנו רואים, כי בשנים האחרונות קיימת עלייה בביקוש של יועצי משכנתאות. הסיבה הינה תנודות בכלכלה בארץ ולכן רבים מעדיפים לשלם סכום זניח, עבור יועץ משכנתאות חיצוני,  כך שתוכלו לחסוך בהוצאות רבות במשך כל תקופת החזר המשכנתא.. משכנתא היא הלוואה להרבה שנים ויש לבחור את המסלול הנכון. יועצי משכנתאות בלתי תלויים, יכולים לחסוך לכם הרבה כסף ואת הריבית המשתלמת ביותר. יועצים אלה, בוחנים בין כל הבנקים, לפני שהם יבחרו עבורכם את הבנק שממנו ניתן יהיה לקחת את המשכנתא בתנאים הטובים ביותר.

יש לדעת, כי יועצים בתחום המשכנתאות, אשר שייכים לבנקים הם אלה שמשרתים את האינטרסים של הבנקים ולא את האינטרסים של הלקוחות. היועצים הקשורים לבנק שממנו אתם מתכננים לקח את המשכנתא מעוניינים למכור על מנת שהבנק ירוויח, זו הסיבה שלא כדאי להתייעץ עם יועץ משכנתאות אשר משרת את הבנק כי אם יועץ חיצוני למשכנתאות שאמנם תשלמו לו כסף אבל זה יהיה רווחי עבורכם לטווח הרחוק.

מדוע קיימת חשיבות כה גדולה בייעוץ משכנתאות?

ראשית נתחיל בכך שכל יועץ משכנתאות מכיר את המרכיבים החשובים בתחום זה, ראשית, הוא מכיר היטב את תחום המשכנתאות, הוא אף יודע מתי יש ללחוץ על הבנקים על מנת לקבל ריבית משתלמת, הוא מתאים עבורכם את החזרי המשכנתא על פי ההכנסה החודשית של כל לווה. יועצי משכנתאות פרטיים, אינם מגישים לווה אחד לבנק, כי אם כמה יחד והבנק מחשיב אותו ומעוניין בו כלקוח ולכן, זו הסיבה שהוא יקבל תנאים טובים יותר בלקיחת משכנתא.

יועצי המשכנתאות הפרטיים יעשו עבורכם את כל מה שניתן, כך שתקבלו הלוואה ארוכת טווח של שנים רבות, כך שגם אתם תוכלו לעמוד בה. הם יאספו את הנתונים ויחליטו על פי הנתונים הללו, איזה סוג הלוואה ותנאי החזר יהיו אידיאליים עבורכם. תמהיל נכון, יבוצע לאחר קבלת הנתונים וכן המשא ומתן מול הבנקים, הוא זה שיזכה אתכם בריבית הטובה ביותר. יש לציין כי יועץ המשכנתאות, ידע לענות לכם על שאלות הקשורות לתחום הנדל"ן, מיסים, העברה ורישום הנכס בטאבו, מיסים וכדומה.

אחת ההוצאות הגבוהות של כל משק בית – משכנתא

ברוב משקי הבית בישראל, אחת ההוצאות הגדולות ביותר הינה המשכנתא. בפגישה עם חברה העוסקת בתחום  ייעוץ משכנתאות, אולי היועצים ישאלו אתכם שאלות אישיות מדי אבל המטרה היא לקבל ריבית והחזרים חודשיים שלא יכבידו על הוצאות שק הבית החודשיות. יש לבחור בחברה ידועה בתחום של ייעוץ המשכנתאות, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים, כי בחרתם במומחי משכנתאות.

יש לציין, כי בישראל קיימות לא מעט חברות בתחום ואם תיתקלו במחיר נמוך מדי עבור ייעוץ זה כדאי כי לא תתפתו, היות ולבטח אין לחברה זו ניסיון וותק כמו חברות של ייעוץ משכנתאות שהן מוכרות כבר שנים בשוק.  חברות מוכרות בתחום של ייעוץ משכנתאות, ישלחו יועצים מטעמה, אשר יתמקחו עם הבנקים והידע והקשרים שיש להם עם כל הבנקים, הם אלה  שישיגו עבורכם את המשכנתא הטובה ביותר.