תיקון שעון – איך לומדים לתקן?

אם אתם רוצים לדעת לתקן שעונים, חשוב שתדעו כי כיום ישנם קורסים לשענות שמקנים לכם מקצוע ייחודי ומעניין.

תיקון שעון יכול להתבצע על ידי שענים מקצועיים, אבל אם תדעו אתם לתקן שעונים, תוכלו להיכנס לעולם מכני נפלא, להכיר את רזי המקצוע ואף לעסוק במקצוע ייחודי ויוקרתי. אבל מה כוללים לימודי שענות?

לפני שנפרט לכם מה כוללים לימודים מסוג זה, חשוב כי תדעו שלימודי שענות הם לימודים שמתאימים למי שנחשב אדם העוסק בפרטים טכניים ואף אוהב את התחום הטכני. לימודים כאלה מתאימים למי שאוהב לעסוק בשעונים, במותגים בשעוני יוקרה ומתעניין בשעונים עתיקים וגם בכל הנוגע לטכנולוגיות החדישות ביותר.

לימודי שענות מתאימים למי שרוצה לעסוק במכניקה ובפרטים טכניים, והם כאלה שקשורים לאסתטיקה יופי, ולכל הקשור לעולם המכני והמדויק שמספקים שעונים.

אז כיצד לומדים לתקן שעון

תיקון שעון והכרת עולם השעונים מתבצעת על ידי קורסים שמלמדים את רזי המקצוע. בקורס שענות לומדים כיצד שמים לב לכל הפרטים הקטנים, עוד מכירים את עולם המותגים ועולם השעונים הקדום (עוד מימיה של מארי אנטואנט שלה הכינו שעון עשוי זהב טהור), לומדים בקורס שענות איך לשפץ אבנים, מכירים את מנגנוני השעון, לומדים כיצד מפרקים שעונים איך מלטשים ואיך מרכיבים שעונים.

בקורס כזה מכירים את נושא המטוטלות, לומדים כיצד לעשות בה שימוש תוך לימוד ייחודי של איזון השעונים והמטוטלות, כמו גם הרכבת שעונים, תיקון שעונים, ואטימת שעונים נגד מים.

קורס שענות – כמה זמן מתקיים?

קורסי שענות מתקיימים בדרך כלל במכללות ומסודות שמלמדות מקצועת חופשיים, כאשר הקורסים אורכים בדרך כלל כעשרה חודשים עם מפגשים של 3 פעמים בשבוע.

בנוסף חשוב לדעת כי על מנת להתקבל לקורס שענות, לא צריך לעמוד בתנאי קבלה מחמירים, לכן קורס כזה נותן תקווה ועתיד לכל מי שרוצה ללמוד, בין אם קיבל תעודת בגרות או לא, לבין אם עשה תואר ראשון או לבין אם לא.

בשל כך הקורס מאד פופולארי, והוא מאפשר הכנה לעתיד טוב, יוקרתי ומעניין הרבה יותר.