מה זה רפואה משלימה?

אם אתם רוצים לדעת יותר על רפואה משלימה – חשוב שתמשיכו לקרוא את המאמר הבא. במאמר זה נסביר יותר על רפואה משלימה, יתרונותיה והיכן אפשר ללמוד אותה.

אז מהי הרפואה המשלימה?

רפואה זאת הידועה גם בשמה:  'רפואה אלטרנטיבית' מציעה מגוון טיפולים שאינם כוללים תרופות כימיות, ניתוחים או בדיקות פולשניות. הרפואה אמנם חברת ביסוס מדעי,  אך היא נחשבת כזאת שיכולה לסייע במצבים בריאותיים שונים ולהקל על סימפטומים של מחלות, ולכן רבים האנשים שבוחרים בטיפול ברפואה משלימה על מנת לשפר את איכות חייהם.

האם המטפלים ברפואה המשלימה הם רופאים?

מטפלים בתחום אינם בעלי הכשרה רפואית אך הם כאלה שעליהם ללמוד את המקצוע לפחות 4 שנים על מנת לקבל תעודה. לימודי רפואה משלימה מתרחשים בדרך כלל בסדנאות שמתקיימות במזרח הרחוק, או אפילו בארץ דרך מכללות מקצועיות כמו למשל קמפוס ברושים שבו ניתן ללמוד כמעט את כל הטיפולים שישנם בתחום.

אילו טיפולים אפשר לקבל ברפואה זאת?

הרפואה המשלימה מציעה קשת רחבה של טיפולים מגוונים ביניהם: טיפול בדיקור סיני,  דיקור יפניי, דיקור קוראני,  עיסוי רפלקסולוגי, עיסוי טווינא, טיפול בכוסות רוח, רולפינג, טיפול  במגע, טיפול ברפואה הודית, טיפול בצמחי מרפא, נטורופתיה ועוד.

הטיפולים בדרך כלל כוללים אבחון מקיף של המטופל, הבנת אורח חייו תוך ניסיון להחזיר את האיזון לגוף, ולשנות במקביל את אורח החיים של המטופל לבריא יותר.

מהן היתרונות של הרפואה המשלימה הנלמדת אצל קמפוס ברושים?

לרפואה זאת ישנם מגוון יתרונות ביניהם:

העדר שימש בתרופות – באמצעות רפואה משלימה אפשר ליהנות מהעדר בשימוש בתרופות כימיות ואף הפסקת תרופות מרשם באופן קבוע.

החזרת האיזון לגוף – טיפולים ברפואה משלימה עוזרים להחזיר את האיזון לגוף, בשילוב אורח חיים בריא יותר.

הבנת שורש הבעיה ועקירתו – באמצעות טיפולים ברפואה המשלימה ניתן להבין את שורש הבעיה הרפואית ולעקור אותו.

הקלה בסימפטומים וכאבים – דרך טיפולים שונים ניתן להפטר מכאבים וסימפטומים של מחלות שונות.

אז אם אתם רוצים לטפל ברפואה המשלימה או ללמוד את המקצוע במכללת קמפוס ברושים, זה הזמן להבין יותר על רפואה משלימה דרך טיפולים, הרצאות, וקריאת חומרים בנושא.