איך בוחרים צבע מתאים לדלתות מעוצבות?

אחד הדברים בבית, אשר פחות נותנים עליו את הדעת כאשר עוסקים בתהליך עיצוב בית או שיפוץ בית, אך יש לו משמעות רבה הוא תחום הדלתות של הבית. בין אם מדובר בדלתות פנים בתוך הבית ובין אם מדובר בדלתות חוץ אשר מפרידות בין הבית למרחב החיצוני הפתוח, הרי שיש ערך וחשיבות משמעותיים לבחירתם באופן התואם לעיצוב הבית כולו. כיום ישנן מגוון דלתות מעוצבות, אשר חשוב לבחור בהתאם לכל הפרמטרים שיש לתת עליהם את הדעת בתהליך עיצוב בית חדש, או שיפוץ בית קיים.

מדוע כדאי לבחור בדלתות מעוצבות לבית

הדלתות של הבית הן דבר פונקציונאלי וחשוב מאוד. מטרתה של הדלת היא להגן על הפרטיות שלכם בתוך ביתכם וכן, להגן על ביתכם מפני פלישה של גנבים או פורצים. לכן, מרבית האנשים שמים דגש על איכות ובטיחות הדלתות הרלוונטיות לבית, כאשר הם נדרשים לבחור אותן. חשוב לדעת, שמעבר לצד הפונקציונאלי והחשוב של דלתות הבית, לדלתות המותקנות בבית יש חשיבות דקורטיבית משמעותית לעיצוב הבית כולו. דלת אשר לא תבחר בצורה הנכונה או דלת אשר המראה שלה יהיה משעמם ובנאלי, יכולה להרוס לחלוטין את עיצוב הבית כולו. כך, שלא משנה כמה השקעתם בעיצוב ביתכם, אי התאמה בין הדלת המעוצבת  לבין עיצוב הבית, אשר תהווה סתירה ביניהם, תפגום לחלוטין במראה ההרמוני של הבית ותגרום לבית להראות משמעותית פחות טוב.

דלתות מעוצבות

איזה צבעים כדאי לבחור בדלתות מעוצבות

אם חשבתם שכאשר בוחרים דלתות יש לשים דגש על העיצוב שלהן בלבד, הרי שאתם טועים. מלבד עיצוב הדלת בצורה המתאימה לביתכם באופן מוחלט, יש צורך לשים דגש על בחירת הצבע לדלת המעוצבת. הצבע לדלת המעוצבת חייב להיבחר ראשית כל, בהתאם לעיצוב החדר בתוך הבית בו הדלת מותקנת. דלת בצבעים קלאסיים ורגועים, איננה יכולה להשתלב בחדר בעל מראה צעקני ובעל צבעים בולטים ונועזים. מלבד התאמת צבע הדלת לחדר בו היא מותקנת באופן ספציפי, יש להתאים את צבע הדלת למראה ולסגנון הבית כולו. בסופו של דבר, הדלתות בבית חייבות להשתלב בו באופן הרמוני בכדי ליצור לו מראה מושלם ולכן, הצבע של הדלת חייב להיבחר בקפידה, בהתאם לבית כולו.