החלפת צילינדר

גנבים יקרים, מהיום, יהיה לכם הרבה יותר קשה לפרוץ לבתים בישראל! יותר ויותר בתים בישראל הולכים בעקבות מדינות אירופאיות ועושים החלפת צילינדר בדלת שלהם לצילינדר של חברת אווה האוסטרית. מדוע?..פשוט מאוד, החלפת צילינדר לצילינדר של אווה מעניקה לכם רמת הגנה הרבה יותר טובה עד הרמטית (תלוי בדגם) נגד פריצות שקטות לבית שלכם.

למה להחליף צילינדר לאווה?

בצילינדרים של אווה ניתן לבצע החלפת צילינדר בדלת עץ, החלפת צילינדר בדלת רב בריח, החלפת צילינדר בדלת רשפים, החלפת צילינדר בדלת שיריונית חוסם ובכל דלת שהיא. מדוע? מכיוון שהם הצילינדרים היחידים בישראל בעלי מבנה מודולרי הניתן להתאמה בכל דלת ומעניק הגנה נגד שבירה בזכות מוט פלדה ייחודי. בנוסף, הצילינדרים של אווה מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית ושונה ממה שנפוץ בישראל, ועמידים (4 מתוך 5) בפני פריצה בשיטת ה"באמפקי" – הקפצת פינים.

החלפת צילינדר

שכפול מפתח אך ורק בחברה – ממש כמו באירופה

בניגוד לשאר החברות, שנותנות לכל מי שקורא לעצמו מנעולן גישה לגלם של המפתח שלכם, חברת אווה היחידה בישראל ש-3 מתוך 5 הדגמים של הצילינדרים שלה משוכפלים אך ורק בחברה, ממש כמו במודל האירופי.למה זה חשוב?.. כי זה מגן עליכם מפני העתקה פיראטית של המפתח שלכם – שיטה נפוצה של פריצה שקטה.

בנוסף, אווה החברה היחידה שעובדת עם נבחרת סגורה ומפוקחת של מנעולנים, "הנבחרת של אווה", כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאיש המקצוע שהגיע לבצע לכם החלפת צילינדר הוא איש מקצוע אמין.