למה שווה להזמין הרצאה למקום העבודה על ניהול מוניטין

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה מעניינת, במקומות עבודה רבים מזמינים נבחרת מרצים מתחומים שונים שירצו או ינהלו סדנאות מיוחדות עבור העובדים והמנהלים. מדובר בהרצאות של מכירה, שיווק, הרצאות על עבודה מול קהל, הרצאות על עבודה עם עובדים אחרים, גיבוש וכדומה.

אחת ההרצאות האיכותיות שקיימות היום בשוק היא זו של צביקה יוגב, הרצאה שעוסקת בין היתר בניהול מוניטין. אז מלבד העובדה שצביקה הוא אדם בעל ניסיון רב בתחום, חבר בסגל האקדמי של מכללת קרית אונו, בעל תואר בפילוסופיה ומשפטים, מדריך מוסמך לטיפול במכורים בסמים ועוד, הרי שהוא גם מעביר הרצאות בתחומים שונים, בין היתר הרצאות על אושר, הרצאות על מכירות, הרצאות על יחסים זוגיים ויחסים במקום העבודה, שכנוע והשפעה ועוד.

הרצאה למקום העבודה

כמו כן, צביקה יוגב מתמחה בהרצאות על ניהול מוניטין והעצמה אישית. עכשיו עולה השאלה, למה שווה להזמין הרצאה כזו למקום העבודה והתשובה היא פשוטה. כי ניהול מוניטין הוא חלק בלתי נפרד מחיינו, הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה של כל אחד ואחת בעסק, גם אם הם לא עוסקים בכך באופן ישיר.

למשל, אם אנחנו עובדים כאנשי מכירות בתחום מסוים, סביר להניח שיש לנו קשר ישיר ללקוחות של החברה, אנחנו מוכרים את המוצר של החברה אבל בעצם אנחנו מוכרים את השם שלה, את המוניטין שלה. אם אנחנו לא נדע איך לעשות את זה או שנעשה את זה בצורה גרועה, אנחנו נפגע במוניטין שלה.

ניהול מוניטין הוא חלק בלתי נפרד מעבודה מול קהל, הוא חלק בלתי נפרד מכל מה שקשור לשיווק ופרסום, כל מה שקשור למכירות. לכן זה גם קשור ישירות לדרך בה אנחנו פונים לקהל הלקוחות שלנו, מתייחסים אליו, הדרך בה אנחנו מציעים לו הצעות והדרך בה אנחנו מציגים בפניו רעיונות. אם כל עובד בחברה שלנו ידע כיצד ניהול מוניטין משפיע על החברה, כלכלית, שיווקית, פרסומית, הרי שהוא יבין שהוא נהנה מזה, הוא ישים יותר דגש על הדרך בה הוא עובד, הוא יעבוד טוב יותר והחברה תרוויח מזה.