בדיקת קרינה במקום העבודה

לא מעט מקומות עבודה, חשופים לקרינה בלתי מייננת, הנקראת גם קרינה אלקטרומגנטית. אם חשבת שקרינה אלקטרומגנטית איננה קרינה מסוכנת, כדאי מאוד שתדע שחשיפה לרמות גבוהות של קרינה אלקטרומגנטית, עלולה להיות מסוכנת מאוד לאדם אשר חשוף אליה. לכן, אם אתה הולך לראיון עבודה בחברה או בעסק כלשהו, אשר מכילים בין היתר מכשירי חשמל כאלו ואחרים, חשוב מאוד שתבדוק האם בוצעה במקום העבודה בדיקת קרינה והאם התוצאות אשר יתקבלו בבדיקת קרינה זו היו תוצאות תקינות. במידה ולא נערכה בדיקת קרינה במקום עבודה כלשהו אשר יש חשד כי הוא חשוף לקרינה גבוהה מהרגיל, לא בטוח שכדאי שתבחר בו כמקום העבודה עבורך ותסכן את בריאותך.

מדוע חשוב לבצע בדיקת קרינה במקום העבודה?

מקומות עבודה שונים, מכילים תמיד מכשירי חשמל בכמויות גדולות יותר. לכן, הסיכוי שישנה קרינה בלתי מייננת בכמות בלתי סבירה במקום העבודה, הוא סיכוי גבוה מהרגיל. כל מעביד מחויב על פי חוק לבצע בדיקת קרינה פעם בפרק זמן כלשהו, בכדי לוודא כי מדובר ברמות קרינה תקינות אשר מצויות במתחם כתוצאה מהמכשירים החשמליים הקיימים בו, חוטי החשמל החיצוניים, ארונות החשמל, המחשבים השונים, חדרי שרתים, כבלי חשמל תת קרקעיים ועוד. בסופו של דבר, המעביד אחראי על בטיחות העובדים שלו וכאשר מדובר על קרינה ברמות גבוהות אשר מצויה במקום העבודה, הרי שמדובר במקום עבודה אשר מסוכן לשהייה עבור העובדים.

בדיקת קרינה

כיצד בוחרים חברה לביצוע בדיקת קרינה במקומות עבודה

מכיוון שכל מעסיק חייב לבצע בדיקת קרינה, אשר תיתן תוצאה וודאית לגבי כמות הקרינה המצויה במקום העבודה, עליו שלא לבחור באקראי חברה חובבנית לצורך ביצוע בדיקה זו. בכדי לקבל תוצאות מדויקות אשר ישפיעו על קבלת החלטות בקשר למקום העבודה, יש צורך לבחור בחברה אמינה, מקצועית ואיכותית, המתמחה באופן ספציפי בבדיקות קרינה במקומות עבודה. חברה מעין זו, מודעת לנזק אשר יכול להיות להיגרם לאנשים השוהים במשך רוב שעות היממה במקום עבודה המכיל קרינה ברמה גבוהה ולכן, תעשה את המקסימום בכדי לבדוק ברמה המדויקת ביותר את רמת הקרינה האלקטרומגנטית הקיימת במקום, על ידי ציוד משוכלל, מקצועי ומתקדם.