שולחן משרדי

העובדה כי סביבת העבודה היא זו שמשפיעה על תפוקתה מוכרת לכולנו אך במיוחד לבעלי המשרדים. מומלץ לרכוש את הריהוט המשרדי באופן מושכל כמו למשל כיסא וכן שולחן משרדי אשר יתאים לגובה הכיסא ויכיל את המקום הנחוץ כגון מקום למחשב, לכלי כתיבה או למסמכים שיהיו על מגירות מיוחדות שיהיו על השולחן או בשולחן עצמו. יש לציין, כי שולחנות עבור משרדים, עשויים מפלטות אם מרובעות או אם עגולות או אובאליות. ישנה מקוריות בעיצוב השולחנות המשרדיים, כך שניתן למצוא עיצובים וחומרי גלם שונים שמהם מיוצרים השולחנות וכך ניתן יהיה לבחור את השולחנות המתאימים, הן מבחינת הפונקציונאליות שלהם והן מבחינת חומרי הגלם האיכותיים שמהם הם יהיו מיוצרים.

מומלץ להתייעץ עם המוכרים בחנויות לריהוט משרדי

תמיד כדאי להתייעץ עם המוכרים בחנויות או אולמות התצוגה של ריהוט משרדי, לפני שמחליטים על רכישת שולחן משרדי. לפני הזמנת השולחנות למשרד, יש לחשב היטב את החלל, כך שהריהוט לא יגרום למחנק וצפיפות בחללים השונים של המשרד. צפיפות מקנה לעובדים חוסר ריכוז, מה שאינו בריא לתפוקת העובדים. כאשר קיימת תמיכה בגוף, העובדים לא יסבלו מעבודה מאומצת ויוכלו לעבוד מבלי שיהיו להם כאבי גב וצוואר. יש לוודא כי יהיה מקום בשולחנות לכל החפצים השונים והשולחן יהיה תמיד מסודר ונעים ונוח לעבודה. כל הקריטריונים הללו הם חשובים, להתנהלות נכונה בעבודה ולבחירת שולחן נוח לעבודה במשרד.

המשרד קטן? איזה שולחן משרדי כדאי לבחור?

ישנם חללים קטנים ולכן יש לבחור נכון את הצורה ההנדסית של שולחן משרדי, למשל כאשר החלל הינו קטן, יש לבחור שולחן  עגול, מה שלא יתפוס מקום רב בחלל. אם מדובר על כמה עובדים במשרד, כדאי לתכנן נכון את גודל השולחנות ולדאוג כי המשרד לא יהיה צפוף, שיהיה מקום במעברים על מנת להגיע לארונות אחסון הקלסרים והמסמכים כאשר הגישה אליהם תהיה נוחה.  היום שולחנו עבור המשרד, מתוכננים טוב ונכון יותר, תוך הניצול המרבי של החלל. כאשר אין מספיק מקום, יש לנצל גם את הקירות עבור מדפים תלויים ולא ארונות שיתפסו מקום בחלל שגם כך הוא קטן.