עיצוב אירוע עסקי

כשאנחנו בוחרים לערוך אירוע עסקי, בין אם זה ללקוחות חדשים או ישנים, בין אם זה לספקים ובין אם זה לגורמים אחרים, אנחנו צריכים לזכור, אומנם מדובר באירוע, בחגיגה, אך למעשה מדובר בפרויקט שיווקי, פרסומי. מדובר בעוד כלי, מאוד ייחודי וגדול, באמצעותו אנחנו משווקים את עצמנו ואת העסק שלנו, בעזרתו אנחנו ממתגים את עצמנו בצורה מסוימת.

לכן, כל מה שקשור לנושא של עיצוב אירוע עסקי חייב להיות מכוון לנושא זה. הדרך בה אנחנו בונים ומעצבים את האירוע, חייב להיות קשור באופן ישיר לשאלת הפרסום והשיווק של העסק. אחרת אנחנו נפספס את הרעיון ולא נצליח לגרום לאורחים להבין מה הקשר בין מה שאנחנו מציעים לעסק שלנו וכן אנחנו נפספס את ההזדמנות למשוך אותם אלינו.

צריך לסייג ולומר, הרעיון הוא לא להפוך את כל העיצוב לפרויקט פרסומי או שיווקי, כלומר, אם נניח אנחנו יוצרים מוצר חדש ומבקשים לערוך עבורו אירוע השקה, אז מן הסתם העיצוב ואלמנטים אחרים באירוע אמורים להיות קשורים אליו, אך אם נעצב את האירוע אך ורק בדמותו של אותו מוצר, אנחנו עלולים ליצור מצב הפוך, אנטיגוניזם כלפינו וכלפי המוצר. בסופו של דבר, המטרה היא גם ליצוק תוכן אמיתי לאירוע, כשהעיצוב הוא חלק ממנו.

עיצוב אירוע עסקי

עיצוב אירוע עסקי צריך לקחת בחשבון מאפיינים שונים, החל ממאפיינים מי הקהל שנחשף אלינו, מי הקהל שאמור ליהנות מהאירוע, מה אנחנו מבקשים להציג ולהעביר, מה המסר שלנו ועוד. מדובר על סט נרחב של מאפיינים שאנחנו חייבים לשים דגש אליהם, בין היתר אנחנו צריכים להתייחס לשאלות לוגיסטיות כמו, מה גודל השטח בו אנחנו רוצים לערוך את האירוע, היכן הוא נערך, מה הוא כולל, ועוד שורה ארוכה של שאלות שיכולות להשפיע, הן על העיצוב והן באופן כללי על כל האופן בו אנחנו נערוך את האירוע.

לעוד מידע על עיצוב אירוע עסקי, לחצו כאן…

לפני סיום חשוב לומר, רצוי מאוד להיעזר בגורם מקצועי לצורך עיצוב אירוע עסקי, לא לעשות זאת בעצמנו, גם אם אנחנו חושבים שאנחנו יודעים לעצב ולארגן אירועים. בסופו של דבר רק גורם מקצועי יוכל לעזור לייצר אירוע ברמה גבוהה.