איך לנהל עובדים – מנהל, כך תמקסם את העבודה

ניהול עובדים היא משימה לא קלה. אתה כמנהל צריך לדאוג שהעובדים יספקו את התפוקה המבוקשת, כי הם יוכלו לעבוד בהרמוניה, יגיעו לעבודה בזמן, תוך זיהוי החולשות והחוזקות של כל עובד ותיעולן למהלך העבודה.

אחד מתפקידו של מנהל, (בנוסף להתעסקות יום יומית עם נושאי העובדים וניהול סדר היום), הוא גם מקסום העבודה, כך שניתן יהיה לקבל תוצאות טובות במהלך העבודה. אבל כיצד אפשר לנהל את העבודה תוך מקסימום תפוקה? הכנו לכם כמה טיפים לניהול טוב יותר:

הכרת העובדים טוב יותר – כדי לנהל עובדים בצורה טובה ולהפיק את המקסימום מעבודתם, חשוב כפי שהזכרנו, להכיר את החולשות והחוזקות של כל עובד. ניהול עובדים (גם אם זה ניהול עובדים מרחוק) בצורה טובה הוא ניהול שיודע לזהות את המעלות של כל עובד ואת התכונות החזקות שלו ולהציב את העובד בתפקידים ובעמדות העבודה המתאימות. ניהול נכון כולל גם זיהוי החולשות של העובדים ומינופם לטובת העסק או החברה. מנהל טוב ידע גם לחבר צוותים יחד, ולבצע הפרד ומשול בין עובדים למען ייעול העבודה.

ניהול זמן ושעון נוכחות מתקדם – חשוב לדעת כיצד מנהלים את הזמן טוב יותר. כאשר אתם יודעים כמה זמן גוזלות משימות שונות של עובדים ממהלך יום העבודה, כמו למשל הידיעה של כמה זמן ניתן לנהל מכירה מלבי לאבד לקוחות אחרים שממתינים: אתם יכולים לנהל את הזמן שלכם טוב יותר.

כיום ניתן להבין כיצד הזמן שלכם מתנהל ואיך לארגן אותו בצורה טובה יותר באמצעות שעון נוכחות מתקדם שיכול לדווח לכם על הפעילות של העובדים שלכם במהלך היום.

מעקב שעות באמצעות שעון נכוחות הוא כזה שיסייע לכם לנהל את הזמן טוב יותר, להבין מהי התפוקה של העובדים, כמה זמן אורכות ההפסקות שלהם, תוך קבלת דיווח על שעות גם מעובדים שעובדים מחוץ למשרד או העסק.

ניהול תוך שותפות פעילה ומלאה – חשוב שכאשר אתם מנהלים עובדים: תהיו גם חלק מצוות העובדים. חשוב לנסות לא לתת הוראות מלמעלה ולהמתין לביצוע של העובדים בלבד, אלא להפוך לחלק מהצוות בכך שגם אתם תתרמו לעבודה ולמהלכה. בכך ניתן להניע את העובדים ולגרום להם להבין כי אתם חלק מהם ועושים הכל למען ההצלחה של העסק או של החברה.

עצרו וקראו נכון את המפה – כאשר אתם צריך לנהל צוות חדש של עובדים, או לחלופין אם הצוות שלכם השתנה, חשוב שתעצרו על מנת להבין מה קורה בפועל בצוות העובדים שלכם. עצרו וקחו זמן להבין את יחסי הכוחות, נהלו שיחות אישיות, רשמו לכם הערות, תכנונים ועוד.

כיום תוכלו להשתמש בכלל אפליקציות לניהול עסק שיעזרו לכם לנהל טוב יותר, כמו למשל אפליקציות להערת אישיות, אפליקציות לניהול יומן, רשימת עובדים, ועוד.

לסיכום, כדי לנהל צוות עובדים טוב יותר: חשוב לשלב הקשבה, הבנת תפוקת העובדים, לדעת כיצד לנהל זמן טוב יותר, תוך הבנה של הסיטואציה שבה אתם והעובדים שלכם נמצאים במהלך העבודה.