מתחדשים: 4 סימנים שהדילדו שלך סיים את תפקידו

אביזרי מין

לא מעט נשים משתמשות בצעצועי מין מסוגים שונים על מנת לענג את עצמן, צעצועים בהם הן יכולות להשתמש, הן כשהן לבד בחדרן או הן כשהן מקיימות יחסי מין עם גברים או נשים, ורוצות לענג את עצמן בצורות נוספות.

אחד מאותם צעצועים אהובים על נשים רבות, הן דילדו. מדובר בצעצוע מין שמזכיר במראה שלו איבר מין גברי, לעיתים באופן כזה שאיננו שונה מהמציאות וקשה להבחין מה אמיתי ומה לא. השימוש בדילדו יכול להיות גם באיבר המין הקדמי וגם האחורי, מן הסתם. הכל תלוי בנוחות, בגודל ובעיצוב.

אך יש מקרים בהם הדילדו כבר איננו מתאים לאישה שמשתמשת בו, יש לכך הסברים שונים שאנחנו יכולים למצוא. אנחנו נציג כאן 4 מקרים מהם אפשר להסיק שהדילדו סיים את תפקידו ויש לרכוש חדש. כאן המקום לציין, ניתן לרכוש דילדו חדש באתרים שמשווקים מוצרי מין וכן בחנויות לצעצועי מין מסוגים שונים.

4 סימנים שצריך להחליף את הדילדו

ראשית, הוא מתחיל להתקלף. יש מקרים בהם הדילדו, מרוב שימוש או מרוב זה שהוא כבר ישן, מתחיל להתקלף. התוצאה היא שבעת השימוש בו, הוא עלול לפצוע את איבר המין. זה השלב בו צריך לזרוק אותו ולרכוש אחד אחר במקומו, לפני שהוא יגרום לנזק משמעותי למקום.

שנית, כשהוא מתלכלך ואי אפשר לנקות אותו. זה לא שכיח אך זה אפשרי שהדילדו יתלכלך בצורות שונות, מה שעלול להשאיר עליו כתמים. שימוש חוזר עלול לגרום לפצעים ומחלות.

שלוש, כשהדילדו כבר איננו מתאים לגודל איבר המין. יכול להיות שאיבר המין יתרחב מסיבות שונות והדילדו יהיה קטן מדי, במקרה כזה רצוי להחליף אותו באחד כזה שהוא גדול מספיק וניתן להשתמש בו בצורה נוחה.

ארבע, כשהדילדו לא חדשני ולא מספק. יש היום דילדואים מסוגים שונים, חדשניים ומיוחדים, אז רצוי לקנות מוצר שהוא הרבה יותר חדש בשביל ליהנות ממנו, גם אם זה אומר שאחת לכמה זמן רוכשים חדש. את הישנים אפשר לשמור לשעת חירום, כשהחדש מתקלקל ואי אפשר להשתמש בו.