אבקת חלבונים בריא או לא

אנשים רבים רואים בתוספי תזונה כדבר לא בריא ולא טוב לגוף. לגיטימי, הרי שכל דבר זר שאנו מכניסים לגופנו שהוא לא מזון שאנו מכירים, נראה לנו כרעל. זוהי התגובה הטבעית של גוף האדם. המאה ה-21 הביאה אותנו למחשבה שונה, שבה האינסטינקט הטבעי שלנו לא תמיד נכון, כמו למשל אינסטינקט של ילדים לאכול סוכריה, אך זהו לא מזון. לכן, מחקרים רבים הוכיחו זמן רב לפני כי אבקת חלבונים איננה מזיקה.

ממה מורכבת אבקת חלבונים?

אבקת החלבונים מורכבת לרוב ממי גבינה. את אותה אבקת החלבונים שמשתמשים בה הספורטאים, מכניסים למוצרי מזון של תינוקות. תהליך הפקת החלבונים נוצר מהגבינה. התהליך הוא מורכב ממספר שלבים של ייבוש. מכינים גבינה, ושמים אותה בתוך שקי טיטול גדולים, על מנת שיתייבשו. המים אשר נוזלים מהם, אלה הם מי הגבינה. את מי הגבינה מייבשים בשנית, ובכך מופרדים החלבונים.

למידע נוסף על אבקת חלבונים, כנסו לקישור…

כיצד השריר גדל?

השריר הוא גוף אלסטי, והוא מספק לנו את הכוח לבצע עבודה פיזית. כל שריר בנוי על פי הדברים שהוא רגיל להרים אותם ביום יום, זאת אומרת שהשריר בנוי על פי הצרכים של האדם, וככה כל הגוף שלו בנוי, על מנת לבצע את התוצאות בצורה הטובה ביותר. השריר ניזון ממעט חלבון, ולרוב מחמצן. כאשר אדם מאמן את השריר שלו למשקלים גדולים יותר, השריר צורך כמות מוגברת יותר של חמצן, ורקמות מיקרוסקופיות של השריר מתרחבות. השריר מקבל פקודה להתרחב, על מנת שיוכל לעמוד במשימה שלו, ולשרת את גוף האדם. כך הוא אוגר אליו חלבונים, על מנת להגדיל את תכולת השריר.

אבקת חלבון

למה משמשים החלבונים?

החלבונים משמשים את השריר לגדילה, אך לא פעם ראיתם כי החלבון מגיע עם מעט פחמימה. הסיבה לכך היא כי תהליך פירוק הרכיבים מתחיל בפחמימה, מאחר והיא קלה יותר לפירוק. לאחר פירוק הפחמימה, ההשתלבות של החלבון הוא קל בהרבה יותר, מאשר חלבון בלבד שמגיע לגוף. לכן, ההמלצה הגדולה ביותר היא לקחת אבקת חלבונים, המשלבת גם פחמימה, וגם חלבונים.

אל תהססו לצרוך חלבונים, מאחר והם מורכבים מרכיבים טבעיים בלבד, ולא מזיקים לגוף.