מה אתם צריכים לדעת על רדיאטור חימום

בעידן בו אנחנו חיים כיום, כשיש טכנולוגיה מתקדמת ופתרונות לחימום הבית בלי סוף, פעמים רבות אנשים זונחים את הפתרונות הישנים אף על פי שהם טובים יותר מהחדשים. זאת אומרת שגם פתרונות שאמנם נחשבים ישנים יותר, נהנים מהתקדמותה של הטכנולוגיה, ואף על פי שפתרונות אחרים לחימום הבית נמצאים בשוק, אין זה אומר שאבד הקלח על אותם פתרונות ישנים יותר איך איכותיים לא פחות.

 

הכוונה שלנו היא כמובן לרדיאטור חימום לבית. אז נכון, בעולם של מזגנים מתקדמים, תנורים חשמליים, מפזרי חום, ומערכות מתקדמות (אך יקרות) לחימום תת רצפתי, הרדיאטור המוכר הישן והטוב מעט נזנח. זה המקום שלנו להגיד לכם: רגע. לפני שאתם ניגשים להשקיע סכומי עתק במערכת לחימום הבית, כדאי שתשקלו את הרדיאטור, ותנו לנו להסביר לכם מדוע, דווקא הוא יכול להיות הפתרון הנכון ביותר עבורכם.

 

תחושה

 

נתחיל מזה שבניגוד למפזרי חום ומזגנים, הרדיאטור אינו מייבש את האוויר. לא משנה כמה זמן הוא עובד, החלל בו הוא נמצא נשאר נעים ונקי ולא יוצר את אותה תחושת מחנק ידועה שמספק לנו המזגן בחורף.

רדיאטור

 

פתרון ירוק לתקופה כהה

 

חימום באמצעות רדיאטור הוא פתרון ירוק שתורם לאיכות הסביבה. בעבר ברדיאטורים היה זורם שמן, אך כיום ניתן למצוא רדיאטורים ללא שמן, שגם קלים יותר וגם צורכים פחות אנרגיה.

 

התקנה קלה

 

חימום תת רצפתי כשמו כן הוא, מוטמע מתחת לרצפה – מה שאומר המון התעסקות ולוגיסטיקה. התקנת הרדיאטור היא קלה ופשוטה ונעשית במהירות.

 

בטיחות

 

הרדיאטור נחשב לאחד מפתרונות החימום הבטיחותיים ביותר. בנוסף בדגמים השונים תוכלו למצוא גם רדיאטורים שמופעלים על ידי שלט וחיישן מובנה לקביעת הטמפרטורה בחדר.

 

איך קובעים את המחיר?

 

מחירו של הרדיאטור נגזר ממספר משתנים, כמו טיב החברה המייצרת וכמות הצלעות שיש בו.

כשאתם מגיעים לרכוש רדיאטור, וודאו כי הוא משתמש בטכנולוגיה חדישה, וכמובן בדקו האם הוא עונה על הצורך שלכם.

 

זכרו, רדיאטורים הם קבועים ולא ניתנים להזזה לכן וודאו כי בחלל אותו אתם מתכננים לאכלס ברדיאטור חימום, יש מספיק מקום לדגם הספציפי בו אתם מעוניינים.