הלוואה לאנשי קבע

אנשי קבע הם בעלי מקצוע מאוד מוערכים בישראל, ובצדק – הם מקריבים הרבה מאוד מחייהם הפרטיים על מנת לשמור על בטחוננו ובטחון המדינה. בנוסף לכך, עבודתם של אנשי הקבע היא עבודה יציבה, בטוחה ואמינה. הם יודעים כי כל ראשון לחודש המשכורת תיכנס לחשבונם ללא כל בעיה וללא כל דיחוי, וכי יש להם פרנסה יציבה לעתיד הרחוק.

בשל כך, אנשי קבע זכאים להלוואות בתנאים מועדפים. למעשה, מדובר בתנאים יוצאי דופן, אשר אזרחים רגילים יכולים רק לחלום עליהם ברוב המקרים. מדובר בהלוואות של סכומי כסף גדולים, ובפריסת תשלומים נוחה במיוחד.

תוכן עניינים

למה דווקא אנשי קבע

כאמור, אנשי קבע עובדים קשה במיוחד. הם תורמים המון מעצמם לבטחון המדינה, וידוע כי הם לא עושים זאת עבור הכסף – הרי בשוק הפרטי המשכורות גבוהות יותר. הם מחוייבים למדינה ולאזרחיה ומשפחתם מחוייבת יחד עימם. התוצאה היא שבמקרים רבים אנשי קבע זקוקים להלוואות על מנת להשיג קצת יותר בחיים – חתונה לילדים, רכב חדש, לימודים מקצועיים, רכישת דירה, טיסה לחו"ל וכדומה.

בידקו האם אתם זכאים להלוואה – ליחצו כאן >>

מכיוון שלאנשי קבע יש עבודה יציבה, וברור לכל כי בראשית החודש הם יקבלו את המשכורת שלהם – ניתן להעניק להם הלוואה עם פחות סיכונים לנותן ההלוואה. המשמעות היא שההלוואה תעלה לאנשי הקבע פחות כסף, והיא תגיע בתנאים משופרים ביחס לשוק האזרחי.

איך מקבלים הלוואה

הלוואה לאנשי קבע ניתנת לכל מי שיכול להוכיח מעל כל צל של ספק שהוא איש צבא בקבע או אזרח עובד צה"ל בקבע. לאחר שהוגשו המסמכים המוכיחים את שייכותו לצבא, איש הקבע יכול להנות מהלוואות נוחות באופן מיידי. ההלוואות שניתנות לאנשי קבע אינן קשורות לצבא באופן ישיר, ואין להן שום ביטוי בתלוש המשכורת או בחשבון הבנק שלך. מדובר בהלוואה חוץ בנקאית הניתנת על ידי גוף פרטי, ולכן אין לה שום קשר לצבא.

חשוב לדעת כי יש גופים רבים המעניקים הלוואות לאנשי קבע, בדיוק מהסיבות שפירטנו כאן. לכן, חשוב לבחור בגוף מוכר, בעל המלצות, גוף שהוא יציב פיננסית וגוף שניתן לדבר איתו במקרה של בעיה, תקלה, שאלות ועניינים דומים.