ארגון יומולדת מחוץ לבית

מאוורר

כיצד מארגנים יומולדת מחוץ לבית בצורה הטובה ביותר? איך מוצאים לוקיישן מעולה? ומהו הציוד שתזדקקו לו במסיבה שכזאת? כל התשובות והטיפים בהמשך.

חגיגת יומולדת מחוץ לבית יכולה להיות אירוע בלתי נשכח. על מנת לארגן יומולדת יוצא דופן, ישנם כמה דברים שצריך לארגן ולקחת בחשבון:

מציאת לוקיישן – חשוב למצוא לוקיישן טוב ונוח שבו אפשר לארגן את המסיבה. נסו למצוא שטח מישורי שניתן להניח עליו שולחנות וכסאות, ובדקו שהמקום ניתן לארגון מסיבה. כיום אפשר לארגן יומולדת בפארקים לאומיים, במדשאות גדולות, בהרים, ליד הים ועוד. חשוב למצוא לוקיישן שיהיה נוח להגיע איליו ושניתן יהיה למצוא בו חנייה בקלות.

אוכל – יש לדאוג לכיבוד ליומולדת. אתם יכולים בקלות לארגן ברביקיו בחוץ שיכלול המבורגרים על לחמנייה, או נקניקיות בלחמנייה, בתוספת צ'יפס וירקות ובכך ליהנות מכיבוד שקל להכין ובתקציב נמוך. אם אתם לא רוצים להיות אחראיים על הכנת הכיבוד, תוכלו להזמין שירותי קייטרינג לאירועים בטבע, או מגשי אוכל עם מגוון מטעמים.

ציוד למסיבה – חשוב שבמסיבה שלכם יהיה הציוד הנכון והטוב ביותר לאורחים ולמסיבה. בין רשימת הציוד:

מאווררים – חשוב לשכור מאווררים תעשייתיים על מנת שתוכלו לאוורר את האורחים שלכם בעיקר שמדובר באירוע שמתקיים בחודשי הקיץ.

צלייה – דאגו לצליות שיורכבו מעל שטח המסיבה ויגנו על האורחים מפני השמש היוקדת.

שתייה קרה – דאגו למים ושתייה קרה שיובלו למקום בצידניות מלאות קרח.

גנרטור חשמל – אם אתם רוצים להפעיל מוזיקה ותאורה במקום, יש לדאוג לגנרטור חשמל שיספק לכם חשמל לכל המוצרים שזקוקים לכך.

מחצלות – מקומות הישיבה באירוע בטבע יכולות בקלות להיות מחצלות עליהן ניתן לשבת בכיף.

כסאות – הביאו כמה כסאות פלסטיק שיתאימו לאורחים שמעוניינים לשבת גבוה יותר, או לאורחים המבוגרים.

לסיכום, אם אתם רוצים לארגן יומולדת בטבע, עשו רשימה של כל הדברים שאתם זקוקים להם, הגיעו מוקדם יותר למקום ובדקו כי אתם יכולים לארגן בו יומולדת ללא בעיות, וזאת מול רשות הגנים, או עם המשטרה ובמקרה ואתם מארגנים אירוע ביער – וודאו כי זה ניתן מול החברה להגנת הטבע.