חיפוי קירות

תחום העיצוב הנו תחום חשוב ביותר הן עבור בתים פרטיים והן עבור עסקים, ועל כן במאמר זה נציין את אחת האופציות היותר מדוברות כיום בתחום העיצוב – נדבר אודות חיפוי קירות. ראשית נתחיל מהסיבות בגינן אנשים בוחרים לחפות קירות ולאחר מכן נעבור לשורת יתרונות ודגשים, לצד שלל אופציות עיצוביות – נתחיל:

מענה פרקטי

אנשים רבים בוחרים לחפות את הקיר כיוון שבאופן שכזה הם מייצרים מעין טריטוריה נפרדת משאר המתחם. באופן שכזה ניתן מבלי להרים קירות להבהיר שפה אזור ההמתנה, פה אזור הקבלה ופה מדובר באלמנט עיצובי שמקבל את פני הבאים לבית העסק. כמו כן חיפוי קירות גם עשוי לשמש עבור צרכים פרקטיים – אם עבור בידוד תרמי ואם עבור בידוד אקוסטי.

דגשים חשובים

כאשר עומדים לחפות קיר יש לוודא שהנראות תואמת לקונספט הכללי, שהחומר עמיד, שההתקנה איכותית, שהחיפוי משיג את היעד הרצוי, שהחומר מתאים לתנאים בהם הוא עתיד לעמוד, שניתנת אחריות, שיש היענות עבור צרכים אקוסטיים ותרמיים וכדומה. כאשר משיגים כל זאת ניתן ליהנות מהמראה הרצוי – ממראה ייחודי, מרשים ואף איכותי.

שילובים מרעננים

בנקודה זו נעצור להבהיר שניתן לחפות קירות הן באמצעות בריקים, הן באמצעות טפטים, הן באמצעות קרמיקות והן באמצעות לוחות זכוכית ענקיים, כאשר אם בוחרים לכסות קירות עם לוחות זכוכית, הרי שניתן לשחק עם שילובי חומרים. מבקשים דוגמה? ניתן להתקין משטח זכוכית חלק על גבי קיר בטון מאסיבי ובכך ליצור קונטרסטיות מרתקת וניתן פשוט מאוד להתקין לוח זכוכית מודפס ובכך ליצור בקלות את האווירה הרצויה.

מיתוג לצד עיצוב

לבסוף נסיים עם מגוון דוגמאות עבור חיפוי קירות ועל כן נציין שניתן להתקין חיפוי לקיר בחלל עסקי ובכך ליצור בקלות ואף באלגנטיות את האווירה הרצויה, ניתן לתמוך במיתוג החברה באמצעות הדפסת תוכן שיווקי על גבי חיפוי הקירות, ניתן ליצור מראה כפרי או יוקרתי וכדומה. לסיכום נציין שכיום ניתן ליהנות משלל אופציות חיפוי, ועל כן כל שיש לעשות זה לפנות אל חברה מקצועית, להבין מהי המטרה, מה התקציב שעומד לרשותכם וליהנות מהמענה המלא ביותר.