מנעולן באזור – דברים שחשוב לדעת

כאשר אנחנו מחפשים מנעולן בין אם זה לצורך עבודה בבית, למשל, לצורך פריצת מנעול של דלת הבית, החלפת מנעול או תיקון מנעול ישן, אז ישנם מספר דברים שעלינו לקחת בחשבון. דברים שעלינו לחשוב עליהם בתהליך הבחירה, על מנת לבחור את הגורם המקצועי ביותר מבחינתנו.

נניח ואנחנו זקוקים למנעולן באזור, הרי שעומד לרשותנו מאגר גדול של אנשי מקצוע, בין אם מדובר בכאלה שמתגוררים ביישוב ובין אם כאלה שמתגוררים בערים סמוכות כמו חולון או תל אביב. הרבה פעמים תהליך הבחירה נעשה בשעת לחץ, שכן להבדיל מבעלי מקצוע בתחומים אחרים, כשאנחנו מזמינים מנעולן, זה לרוב קורה כשאנחנו נמצאים מחוץ לבית או מחוץ לעסק, מול דלת נעולה שלא יכולה להיפתח מסיבות שונות ועל כן אנחנו צריכים להזמין מנעולן. לעיתים זה גם הפוך, אנחנו נמצאים בתוך המבנה ולא יכולים לצאת ממנו ועל כן אנחנו קוראים למנעולן.

מנעולן באזור

הדבר הראשון שעלינו לדעת הוא, שכל מנעולן חייב להחזיק רישיון מקצועי, כיאה לאיש מקצוע, וכן תעודת יושר משטרתית. תעודה זו מוכיחה שאין בעברו עבירות פליליות ועל כן הוא יכול לטפל בנושא כמו מנעולים וכדומה.

הדבר השני שעלינו לדעת הוא, כשאנחנו בוחרים מנעולן, הניסיון שלו צריך להיות רחב ככל שניתן, כך שהוא ידע לזהות את סוג המנעול שמותקן אצלנו וכיצד ניתן לטפל בו. מן הסתם, הטיפול חייב להתבצע בצורה מקצועית, יסודית ואמינה.

נקודה נוספת שעלינו לקחת בחשבון, מנעולן באזור וכן במקומות אחרים, להבדיל מאנשי מקצוע אחרים, עובד ביום ובלילה. זה חשוב מאחר ויש לא מעט מקרים, בהם אנחנו נידרש להזמין מנעולן בשעות מאוחרות של הלילה או שעות מוקדמות של הבוקר. פרט זה יכול לעזור לנו כשאנחנו מחפשים אחרי מנעולן.

נקודה אחרונה, כשאנחנו בוחרים מנעולן באזור או בכל מקום אחר, עלינו לקחת בחשבון שהוא צריך להיות אחראי על פריצת הדלת, במידה ויש צורך גם על פירוק המנעול הישן והתקנה של מנעול חדש. לעיתים זה נדרש מאחר והמנעול הישן איננו עובד עוד ואז יש צורך להתקין מנעול חדש במקומו.