החלפת צילינדר

שוחחתם עם מנעולן שהמליץ לכם כמובן לבצע החלפת צילינדר בדלת שלכם לצילינדר של חברת אווה האוסטרית. ראשית, מדובר במקצוען שיודע מה ישמור עליכם באמת ולא בחאפר (שוק המנעולנות בישראל פרוץ ולצד אנשי מקצוע טובים ומנוסים יש גם לא מעט חאפרים שצריך להיזהר מהם)?

לפני החלפת הצילינדר בדלת פלדלת או החלפת הצילינדר בדלת עץ אתם מתלבטים באיזה דגם של אווה לבחור. חשוב שתדעו שכל הסדרה מעניקה לכם ביטחון והגנה גבוהים יותר ממה שקיים בשוק הישראלי מפני פריצות שקטות – הדרך הנפוצה לפרוץ היום לבתים בישראל.

החלפת צילינדר

לפני החלפת צילינדר בדלת לאווה – הבדלים מרכזיים בין הדגמים

ובכן, ההבדל הכי מהותי בין שני הצילינדרים הבסיסיים בסדרה (שהם מצוינים וזולים יותר) לבין שלושת העליונים זה עניין בקרת השכפול. שלושת העליונים משוכפלים אך ורק במשרדי החברה. למה זה חשוב? זה מעניק לכם הגנה הרמטית נגד העתקה פיראטית של מפתחות. תבינו, מפתח שהגלמים שלו מסתובבים בשוק הוא הרבה יותר קל להעתקה פיראטית מאשר זה שלא.

ביצעת החלפת צילינדר בדלת לאווה – איפה אני משכפל?

הכי פשוט – נכנס לאתר של לוקוגן יבואנית בלעדית אווה בישראל ובודק היכן המנעולן חבר "הנבחרת של אווה" הקרוב למקום מגורייך. ניגש אליו עם הכרטיס ומכאן הכל כבר בטיפול. מאחר ואווה היא החברה היחידה בישראל שעובדת עם נבחרת סגורה ומפוקחת של מנעולנים, אם יכולים להיות בטוחים שבין אם ביצעתם החלפת צילינדר בדלת הרמטיקס או החלפת צילינדר בדלת רשפים, או החלפת צילינדר בדלת רב בריח או החלפת צילינדר בדלת פלדלת – אתם בידיים טובות של איש מקצוע אמין. תתחדשו!