כל מה שרציתם לדעת על איטום גגות

רבים מאיתנו לא באמת מתחזקים את הבתים שלהם כמו שצריך, בין אם זה בגלל שאנחנו לא מתקנים בעיות אינסטלציה, חשמל או איטום. עם זאת, כדאי לדעת: בדרך כלל בעיות איטום לא עוברות ככה סתם מעצמן ולכן חשוב כל כך להשקיע בתיקון של בעיות מסוג כזה. ראשית, כדאי לדעת שיש לא מעט נזקים שעלולים לקרות לגג שלכם, כמו לדוגמה: בעיות שונות של עובש, סקרים שמהגג ירדו גם לתקרה או לקירות, נפילות של טיח וחלקי בטון ועוד. במילים אחרות: איטום של גגות זה לא רק עניין אסתטי שכן למעשה מדובר על סכנה של ממש ולכן התעלמות מהנושא זה הדבר הגרוע ביותר שתוכלו לעשות.

מתי כדאי לאטום?

הניסיון בשטח מוכיח שבין אם מדובר על איטום גגות בגבעתיים ובין אם מדובר על איטום גגות בכל מקום אחר בארץ, הרי שרוב האנשים לא נוהגים לגבי בחוכמה. הם מחכים לחורף ואז מתקשרים ומזמינים שירותי איטום. הבעיה עם זה היא שבחורף הרבה יותר קשה לאטום שכן גם אם נבצע את עבודת האיטום על הצד הטוב ביותר, הרי שמהר מאוד הגשם יגיע ויהרוס הכול. לכן אנחנו מאוד ממליצים לכם לא לדחות את הדברים ולא לחכות לחורף אלא להתקשר עוד היום ולהזמין שירותי איטום. כמו כן, כדאי לדעת שכאשר מדברים על איטום בגבעתיים מדברים למעשה על שיטות איטום שונות הכוללות שימוש בחומרים איכותיים ואף ביריעות איטום מיוחדות. שימו לב שלא תמיד הגישה אל הגג פשוטה ולכן חשוב לפנות אל חברה מקצועית, להזמין את השירות שלה ולבדוק מה בדיוק היא יכולה להציע לכם. אין סיבה שבגללה אתם צריכים לפנות אל חברה שזה עתה התחילה את הפעילות שלה בתחום הזה כי בדרך כלל מי שאין לו מספיק ניסיון לא יוכל להתמודד עם המשימה על הצד הטוב ביותר.

כמה עולה איטום גגות?

האמת היא שלא קל לענות על השאלה הזאת כי זה תלוי במספר גורמים. ראשית, האם הגג שלכם הוא גג רעפים או גג רגיל? שנית, עד כמה חמורה התקלה? ובנוסף לכך, עד כמה השטח של הגג גדול? אם כל זה לא מספיק, יש עוד כמה גורמים שישפיעו בסופו של דבר על המחיר שתשלמו, כמו לדוגמה:

  • בחירת שיטת האיטום
  • הדחיפות בביצוע העבודה
  • החברה שאליה אתם פונים ועוד

אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים לשלם מחירים מופקעים על איטום גג ביתכם ואם אתם רוצים לדעת שאתם במקום הנכון, אתם מוזמנים להתקשר אלינו. אנחנו בחברת "איתור איטום" זו הכתובת הכי טובה שיש אם אתם רוצים להזמין שירות איטום מובילים. יש לנו תעודת אוטם מורשה ואנחנו מגיעים עם צוות גדול של מומחים, אז למה לדחות את העניין?