יבוא מוצרים מסין

ענף היבוא ובמיוחד יבוא מוצרים מסין, התפתח באופן מיוחד, לאור העלויות הנמוכות של מוצרים רבים. למרות שקיימים קשיי שפה, פערים תרבותיים ובירוקרטיה קפדנית ומסובכת, סין עדיין נחשבת למעצמה הגדולה והמשמעותית ביותר בעולם המערבי. ישנם אנשי עסקים רבים מישראל שהחלו להבין כי ענף זה הינו רווחי בשל המחיר הנמוך של הסחורות בכל מיני תחומים. אנו רואים כי גם בכל העולם, רוב המוצרים הנמצאים ברשתות הגדולות ובחנויות השונות, מיובאים מסין וניתן לראות זאת על פי סקר שנערך לגבי מוצרים אלה, כמו למשל:

  • 28% מכלל מוצרי יבוא מסין הם מוצרי אלקטרוניקה
  • 21% הם מוצרים שמיועדים לתעשייה הכימית
  • 14% הם מוצרי הנעלה, ביגוד וטקסטיל
  • 9% הם מתכות

המוצרים שניתן לייבא מסין הם אינסופיים, אם למשל נתחיל עם מוצרי קוסמטיקה, מוצרים לגינה, קישוטים למיניהם לאירועים השונים, אביזרים למלאכת יד, תיקים, מתנות, קרמיקה, מוצרי זכוכית, כלי עבודה, מוצרים דנטאליים, מוצרי פלסטיק, מוצרי בריאות, מוצרים לבית, כלים סניטריים, ריהוט, ריצוף, מוצרי אריזה ועוד המון מוצרים מכל מיני תחומים.

עלויות הייצור הנמוכות בסין גרמו לעלייה ביבוא מוצרים רבים

העלייה המדהימה של יבוא מוצרים מסין מראה את אותותיה בעשור האחרון בקרב מדינות רבות בעולם כגון: ארה"ב, אירופה, אוסטרליה וישראל. הסיבה היא שרשרת האספקה המרשימה, התשתית ועלויות העבודה הזולות. לשום מדינה בעולם היום, אין מערך תכנון וייצור כה גדול וכן, יצרנים רבים הפועלים לייצור של כל מוצר אפשרי. למרות שקיימת טכנולוגיה מתקדמת בכל ארצות העולם, רבים ממנהלי המפעלים בסין, עדיין אינם מבינים את דרישות המערב אם לגבי איכות המוצר, למרות שהם מתכננים ומייצרים מוצרים ברמה עולמית, אך עדיין אין מי שידריך אותם נכונה בדבר רמת האיכות שמעוניין בה הלקוח המערבי הממוצע.

זו הסיבה, כי קיימות חברות יבוא שונות בעולם וגם בישראל, אשר יכולות לבצע יבוא מוצרים מסין שהן עומדות בקשר עם אנשים בסין שיכולים לבצע בקרת איכות לגבי מוצרים שונים שמזמינים לקוחות שונים מרחבי העולם, כך שרמת המוצר תספק את דרישתם. מסין ניתן להזמין כל דבר, החל מגאדג'טים קטנים ועד דלתות, שולחנות ועוד. יש לקחת בחשבון, כי היכרות של אנשי קשר של יבואנים בארץ של יצרן מקומי אשר מייצר מוצרים איכותיים והוא אף אמין, תוכל למנוע אי הבנה או כישלון של עסקאות.

למצוא נכון את חברת היבוא שתטפל לכם ביבוא המוצרים הדרושים לכם מסין

במידה ואתם מעוניינים לבצע יבוא מוצרים מסין, חשוב למצוא ספק שניתן יהיה לתקשר עמו באנגלית. חברות ישראליות נפתחו בסין לשם מטרה זו, כך שהן מעסיקות צוות מקצועי שמכיר היטב את השפה הסינית  ואת השוק המקומי. אנשי קשר אלה, יש בכולם לבחור ביצרן, אשר יספק מוצר ברמה הנדרשת וכן, תהיה עמידה בלוח הזמנים שנקבע. שימוש בחברות אלה, יחסוך לאנשים פרטיים לחסוך בטיסות יקרות ומיותרות, ימנע קשיי תקשורת עם הספקים מסין, מה שעשוי אף לגרום לכישלון בעסקה.