כלי הלפדסק לארגונים

שירות הלפדסק, הלוא הוא HelpDesk מאפשר סיוע נכון ויעיל יותר לארגונים שרוצים לשפר את מערך התמיכה שלהם ואת מערך הIT בארגון.

שירות זה מנהל את כל מהלך התמיכה החל מקריאות שירות ועד קבלת דוחות שמייעלים את הארגון. אז מהם כלי ההלפסדק החשובים שמקבלים בשירות? הכנו לכם את הרשימה המלאה:

צורה חכמה יותר ונכונה לניהול קריאות שירות – השירות מאפשר ניהול קריאת שירותי תמיכה על מנת לבצע תהליכי קריאה החל מפתיחת הקריאה ועד סיום הטיפול בלקוח.

חבילה שלמה – שירות הלפדסק מקנה למשתמשים חבילה של נתונים שמספקים תמיכה מלאה בלקוחות הכוללת קריאות שירות, ניהול בקשת לקוח, ומתן מענה לשלל שינויים שקורים בארגון.

התאמת השירות – מערכת הלפדסק  מותאמת אישית לכל ארגון, היא כזאת שאפשר באמצעותה לענות על דרישות שונות לנהל את התמיכה בארגון תוך כדי גמישות, ולשלב בה יישומים חדשים.

יכולת לקבל נתונים גדולים – הלפדסק  מאפשרת לקבל נתונים גדולים בכל זמן. באמצעות השירות אפשר ליצור מסד נתונים גדול יותר שיתאים גם לצוות התומכים וגם ללקוחות.

קריאות שירות – שירות זה מאפשר למשתמשים לפתוח קריאות שירות, וגם ללקוחות להגיש קריאות שירות, לפנות לצ'אט פעיל עם התומכים, ולצפות בקריאות שירות קודמות תוך ביצוע שלל פעולות.

ניהול תהליכים – שירות כלי הלפדסק מאפשר ניהול טוב יורת של תהליכים מול הלקוח, והוא מקנה את היכולות לנהל סדרי עדיפויות מול הלקוח ולנתב שיחות למיקומים הנכונים.

הפקת דוחות – באמצעות המערכת ניתן לקבל דוחות עדכניים על לקוחות ועל ניהול הארגון ובכך לנסות לייעל את השירות.

ניהול מלאי- שירות הלפדסק  מסייע לנהל מלאי ונכסים, כמו גם תוכנות, שרתים, עמדות עבודה והתקנים.

גיבוי מלא – המערכת מגובה בטכנולוגיית ענן, כך שאתם מקבלים כלי נוסף לעבודה יעילה יותר בסביבה שלכם.

לסיכום, שירות הלפדסק עוזר גם לנהל מלאי, לנהל תצורה, לבצע מיפוי גרפי, אוטומזציות ועוד. לכן חשוב לבדוק עוד היום כיצד הכלים של המערכת, ואת השירות עצמו שיכולים לסייע גם לכם.