מעריכים את שווי הירושה

כאשר האדם נפטר בשיבה טובה ומשיב את נשמתו לבורא, הוא משאיר אחריו נכסים. נכסים אלה מחולקים בין היורשים עוד לפני מות המוריש, באמצעות צוואה החתומה על ידי עורך דין מקצועי. במקרים מסוימים קשה לקבוע את שווי הרכוש ואת הכסף המגיע לכל יורש. לדוגמה, כאשר הנפטר מוריש תכשיטים או אבני חן יקרות. משום כך, מומלץ לפנות לחברה מקצועית אשר יכולה לבצע הערכה לגבי הרכוש, במטרה למכור אותו וליהנות מהרווחים.

פונים למומחים בתחום

מרגישים מבולבלים? קיבלתם יהלום יקר בירושה ואתם לא ידעים כיצד לנצל אותו למטרות שלכם? אנשי מקצוע המומחים בתחום יכולים לבצע הערכת עזבונות ולקבוע את השווי של כל אבן וטבעת. במקרה זה חשוב לברר היטב לגבי החברה שאליה אתם פונים – לקרוא המלצות באינטרנט, ואם אפשר, אף להתייעץ עם קרובי משפחה או חברים. זאת משום שקיימים מעריכי עזבונות חובבניים בשוק אשר אינם יודעים תמיד להעריך נכונה את היהלום שירשתם או את אבן האודם היקרה. מסיבה זו, אתם עלולים שלא לקבל את כל הכסף המגיע לכם.

הערכת שווי ירושיה

מלווים אתכם לאורך כל הדרך

חברת אסטים הערכות בע"מ עוסקת בתחום של הערכת עזבון במשך שנים רבות. למומחים של החברה יש את הידע והכלים כדי להעריך את שווים של פריטים רבים – פריטי אמנות, תכשיטים, כלי כסף, פורצלן ועוד מגוון רחב של אוספים אשר עברו מדור לדור במשך שנים רבות. החברה מקפידה על כך שחלוקת הרכוש תהיה הוגנת. במקרה זה מבוצע תמחור מדויק של פריטים כדוגמת תמונות, שטיחים, פסלים ועוד, תוך ביצוע רישום מדויק הנועד לתת ליורשים תמונת מצב מלאה. בסופו של דבר המומחה מציג בפני היורשים דין וחשבון מדויק ומפורט של שווי העזבון העומד לרשותם. בהתאם לדוח זה, יכולים היורשים לקבל החלטות ולמנוע מריבות והגשות ערעורים על הירושה.