עורך דין הון סיכון פועל להגנת הכסף שלך

מה זה הון בסיכון ומדוע צריך עורך דין שיסייע לכם לנהל את ההון שלכם בצורה הטובה ביותר? ובנוסף כיצד בוחרים עורך דין לצורך זה? כל התשובות במאמר הבא:

קרנות הון חייבות להתנהל בצורה טובה כאשר אתם משקיעים בקרבנות מסוג זה. אבל מהן קרנות הון בסיכון?

קרנות מסוג זה הן בעצם כלל ההשקעות שבהן מנוהל כסף של גופים מוסדיים ביניהן: קרנות פנסיה, קופות גמל, בנקים קרנות של חברות גדולות, חברות ביטוח, חברות הייטק ועוד.

כיום קרנות בסיכון הן גם קרנות של ניו מדיה, של חברות סטארט אפ, וחברות שונות שמנוהלות בארץ ובעולם.

השקעה בתחום הטכנולוגיה למשל, דרך קרנות הון  – נחשבת בסיכון כאשר תקופה ההשקעה של כל קרן כזאת תקפה עד ל 10 שנים מקסימום שלאחריה נעשות השקעות אחרת.

מה המטרה של קרנות מסוג זה?

קרנות סיכון מטרתן לגרום למשקיעים בקרנות לקבל את הרווחים הגדולים ביותר על הקרן תוך שהמשקיע מצטרף לקרן הסיכון יודע שהוא משקיע את סכום הכסף שהחברה תשקיע בייפוי הכוח שלה והחלקים שלה במניות של החברה. בכך אם החברה מונפקת בבורסה היא יכולה לחלק את הרווחים שלה למשקיעי הקרנות שבכך מרוויחים יותר מהשקעתם.

אבל מדוע צריך עורך דין לניהול קרנות סיכון?

כאשר אתם משקיעים בקרנות סיכון חשוב שיהיה לכם עורך דין הון סיכון שיוכל לדאוג לכך שבהשקעה שלכם מבחינה משפטית תהפכו לשותפים מוגבלים בחברה שבה השקעתם.

בנוסף, עורך הדין יפקח על כל הנושאים של ניהול הקרן, הוא ינהל משא ומתן עם מהלי הקרנות של החברה וחשוב שעורך דין יעבור על ההסכם השקעה שבינכם לבין מנהל הקרנות לפני שאתם חותמים עליו ויבדוק מהי ההשקעה הנדרשת לכל קרן.

וכיצד בוחרים עורך דין לניהול קרנות סיכון?

על מנת לבחור עורך דין טוב יש לדאוג כי אתם בוחרים בעורך דין בעל ניסיון בתחום חברות ותאגידים, לוודא כי הוא בקיא בתחום מימון חברות וגיוסי הן כמו גם במשפט מסחרי, והיא יכול לייצג אתכם וללוות אתכם בכל הקשור להשקעות, נירות ערך והתנהלות של קרנות הסיכון שלכם, תוך הסדרת והסדרת מערכת היחסים המשפטית שבין הצדדים הנלווית להשקעה בקרנות סיכון.