מתי כדאי להזמין הסעות ממוגנות ירי?

הסעות ממוגנות ירי הלוא הן הסעות-  vip  הן הסעות שנועדו לשמור על הנוסעים בתוכם בשלום. הסעות מסוג זה כוללות רכבים משוריינים ממגני ירי, בעלי חלונות כהים, שהם בדרך כלל רכבי SUV מרשימים וגדולים הממגנים את הנוסעים שבהם מפני פעולות איבה. הרכבים עצמם מאד נוחים, מפוארים ומרווחים. אבל מתי כדאי להזמין הסעות מסוג זה? כמה דוגמאות בהמשך.

בביקור דיפלומטי – אחד המקרים השכיחים שבהם מזמינים הסעות vip שהן אותן הסעות ממגונות ירי הם במקרים של ביקור דיפלומטי. רבים הם הדיפלומטים שמגיעים לביקור מדיני בארץ והם מסתובבים באזורים רגישים, ולכן חשוב להגן עליהם על ידי רכבים משוריינים ממוגני ירי, אך גם רכבים שנראים ומציעים רמה גבוהה בנסיעה.

בסיור של אישיות ביטחונית – אישיות ביטחוניות כמו שרים וחברי כנסת שונים גם הם יוצאים לסיורים בשטחים שונים הנחשבים רגישים, כמו למשל שטחי יהודה ושומרון או שטחים אחרים במדינת ישראל שלא מאד סימפטיים לנסיעה. לכן במקרים כאלה חשוב לבצע את אותם סיורים רק בהסעות ממוגנות ירי.

הסעת אישיות מפורסמת – כאשר לארץ מגיע אישיות מפורסמת, סלבריטאי או אדם שיכולים לפגוע בו – בין אם בהערצה או מכל סיבה שהיא, חשוב להסיע אותו ברכב VIP שגם מקנה לו נסיעה בטוחה וגם את כל ההטבות שישנן ברכבים מסוג זה הכולל מושבים נוחים מעור, משקאות קלים, או משקאות אלכוהוליים, נהג צמוד וכיבוד קל.

הסעת אדם בעל סיווג רגיש – גם לאדם שיש לו סיווג רגיש או שהוא כזה שרוצים לפגוע בו מוטב להסיע אותו ממקום למקום בהסעות  ממוגנות ירי. לצערנו כיום לא חסרים סכסוכים הקשורים לעסקים שגורמים לאנשים שונים לרצות לפגוע אחד בשני, ולכן במקרים כאלה רכבים בטוחים ומשוריינים יכולים מאד לסייע.

אז מהיכן כדאי לשכור רכבים מסוג זה?

רכב VIP ממוגן ירי חשוב לשכור מחברות המתמחות בסוג הסעות כזה, שיכולות לספק רכבים תקינים,  מפוארים, ממגונים מכל כיוון עם נהגים וברמה גבוהה במיוחד. בכך תוכלו להבטיח עבורכם מקסימום בטחון בעת הנסיעה.