פינוי דירה מזוהמת

מי גר בדירה מזוהמת? ובכן אנשים מבוגרים שאין להם כוחות להמשיך ולטפח את ביתם, אנשים שלוקים באגרנות כפייתית שלמרות שהם אינם מרוצים מהמצב הם אינם מסוגלים לחדול לאסוף חפצים מיותרים מהרחוב ואף אנשים כביכול נורמטיביים אשר מנהלים אורח חיים תקין, מלבד העבודה שהם לרגע אינם עוצרים על מנת לסדר, למיין, לפנות ולנקות.

פנייה לחברת פינוי פסולת

בין אם מדובר באדם נורמטיבי ובין אם מדובר באספן כפייתי, טוב לדעת שניתן לאפס בקלילות את מצב הדירה, כמובן כל עוד פונים אל חברת פינוי מקצועית שמתמחה במשימה. כאן ראוי לציין שאין לפנות אל כל חברת פינוי, וזאת כי יש חברות שאינן מוכנות ואף אינן מתורגלות בכך ועל כן הן פשוט לא יועילו.

למה ניתן לצפות מחברת פינוי דירות מזוהמות?

עבור מי שטרם יצא לו להכיר, נציין שכיום על מנת ליהנות משירותי פינוי דירה מזוהמת, יש צורך לברר מעט על מנת למצוא את החברה המובילה בתחום. חברה שמובילה במלאכת  פינוי דירה מזוהמת תדע לעזור בשלב המיון (מתוך הבנה שמדובר בשלב קריטי), תפנה כל פריט ליעד האידאלי ביותר (כולל פחי מיחזור), תשאיר אחריה סביבת עבודה מסודרת ונקייה ואף תציע שירותי ניקיון וחיטוי משלימים.

מה ניתן למצוא בדירה מזוהמת?

מבקשים לדעת מה ניתן למצוא בדירות מזוהמות? ובכן ניתן למצוא שורה ארוכה של חפצים מעוכים, מצחינים, מקולקלים ואף שבורים, דוגמת עיתונים, בקבוקי פלסטיק, בגדים במגוון מידות, שאריות מזון, שקיות וקופסאות, אמצעי נוי בלויים ומצחינים, כלי מטבח מיותרים, ערימות של כלי פלסטיק ועוד. מכאן שאם מבקשים להישאר רק עם מה שנחוץ, הרי שמדובר בצורך מהותי שמתאפשר לצד עזרה מקצועית.

דגשים חשובים לקראת פינוי זוהמה

רגע לפני שחותמים חוזה עם חברת פינוי (ואין לוותר על חתימת חוזה עבודה מסודר), יש לבחון ניסיון, רזומה, לבחון לאן מפונה התכולה, לבחון האם החברה יודעת להציע שירותי ניקיון משלימים, לבחון האם החברה יודעת לסייע במיון התכולה, לבחון האם החברה יודעת להביא מנוף או מכולה בשעת הצורך, לבחון האם הצוות מכבד ומכיל ואף לבחון אלו שירותי ניקיון משלימים החברה יודעת להציע בדיוק באותה רמה גבוהה.