פורטל ארגוני ותרומתו לתפוקת החברה

כיום רבות החברות והארגונים שנעזרים בפורטל ארגוני לצורך תקשורת טובה ויעילה יותר בארגון שלהם. שימוש בפורטל ארגוני מסייע לאותן חברות לתקשר טוב יותר בתוך הארגון, בעוד שהפורטל משמש שער לקבלת כלל המידע על הארגון בין אם דרך מסמכים, טיפים, דיונים, סרטונים וקבלת כלל המידע שמועבר לעובדים דרך מפעילי הפורטל ודרך עובדים שיכולים גם הם להעביר מידע מסוים שנוגע לארגון.

רגע, אבל מהו בכלל פורטל ארגוני?

פורטל ארגוני הוא אחד החידושים התחום הפנים ארגוני שמאפשר רשת חברתית פנים ארגונית שמעבירה מידע בתוך הארגון אל העובדים, והיא מאפשרת לבעלי הארגון לייעל את הארגון ולהעביר מידע אודות הארגון דרך ממשק ידידותי לכלל העובדים והמנהלים בארגון. דרך הפורטל ניתן לייעל את העבודה, לצמצם צורך במשאבים תוך שהעובדים והמנהלים יכולים לנהל דיונים, לקבל טפסים, עצות, מידע, חומרים שקשורים לארגון וכל מה שמייעל את עבודתכם את התפוקה שלהם ואת התנהלותם בארגון.

מה התרומה של פורטל ארגוני לכל עסק, חברה וארגון?

פורטל ארגוני מעולה לשיפורם ההישגים והפוטנציאל של הארגון. הפורטל מצמצם עלויות, הוא עוזר לסדר בארגון, מעולה למענה על שאלות והוא רשת חברתית שחובקת את כל העובדים מאגדת אותם ועונה על כלל השאלות של העובדים, תוך חיזוק הקשר ומתן מענה אפקטיבי על מגוון שאלות של תוך חיזוק הקשר בין העובדים להנהלה.

ומה לגבי התפוקה של הפורטל לחברה לעסק ולארגון?

פורטל מסוג זה תורם בכמה מישורים לכל חברה, עסק וארגון:

  • חיבור בין כל עובדי הארגון – פורטל מחבר בין העובדים, מקרב ביניהם ועונה על כלל שאלות בדיונים, בטיפים ובנושאים שונים.
  • שיתוף מסמכים בארגון בקלות – בפורטל ניתן לשתף מסמכים שונים (שההנהלה הותירה לשתף ובקלות.) דרך הפורטל נחסכים תפקידים ומשימות בכח אדם.
  • נגישות למידע ארגוני בקלות – עוד ניתן לאפשר לעובדים לקבל מידע בצורה קלה יותר. בכך גם כן ניתן לחסוך בכך אדם.
  • הקמת דיונים – בפורטל ניתן לדון במגוון דיונים, כך ניתן לקרב בין העובדים להנהלה.
  • צפייה בסרטוני ודאו רלוונטיים לארגון – בפורטל, ממש כמו ברשת חברתית ניתן לפרסם סרטונים.

עוד בפורטל ניתן לקבל נתונים ממגוון מקורות, להקים רשת חברתית פנים ארגונית כאשר הכל בשימוש קל ופשוט.