רשלנות רפואית בלידה? דבר ראשון להתייעץ עם עורך דין

הלידה עברה פחות טוב ממה שציפיתם. הייתה לכם תחושה לא טובה או טובה מאוד אבל משהו השתבש באמצע, היה ברור לכם שאפשר היה לעשות יותר ושהרופאים והצוות הרפואי נכנסו לפאניקה. לכן, תביעה בגלל רשלנות רפואית בלידה היא הדבר הראשון שיש לחשוב עליו משום שהעתיד כל כך נסתר ולא ברור כיצד תשפיע המצוקה בלידה גם להבא. אנשים רבים שחווים קשיים בלידה יודעים שיש משברים שניתן לפתור בזמן שעובר אחר כך, לפעמים זה לוקח כמה שבועות או חודשים, לפעמים שנים ולפעמים בכלל לא.

מה עושים בזמן שקורה מקרה רשלנות רפואית בלידה?

אם המצוקה והמשבר האלה אירעו בגלל רשלנות רפואית ברורה שניתן היה למנוע אותה אילו היו משתמשים במכשור מסוים, או שועים לאזהרות שלכם ושל הרופא שלכם שהוביל אתכם לאורך כל ההריון שזהו הריון בסיכון, או שהמשבר קרה גם כשהכל התחיל בסדר גמור אבל באמצע השתבש ולא קיבל מענה מקצועי נכון, יש ליצור קשר ראשוני עם עורכי דין בתחום הרשלנות הרפואית כדי להבטיח שתוכלו לאסוף בזמן את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים לכם. אספו שמות ועדויות וצרו קשר עם אנשים שאתם יודעים שהיו שם ויכולים להעיד לטובתכם משום שמאוחר יותר יתבקשו לתת עדויות במקרה שלכם. עורכי הדין שלכם ינחו אתכם אילו מסמכים רפואיים לאסוף ויגבו מכם עדויות. כאן מתחיל המעקב הארוך אחר הילד שלכם כדי לבדוק את השלכות הרשלנות הרפואית על חייו – תוחלת ואיכות חיים.

תביעת רשלנות רפואית כיצד מגישים?

תביעת רשלנות רפואית בזמן לידה מגישים לאחר שעובר זמן מה לפי מה שקובע החוק ולפי ייעוץ משפטי. אם ברור שהנזק בלתי הפיך למה שמצפה לילד הוא חיי סבל בל יתואר ותזדקקו לסכומים ניכרים כדי להעניק לו טיפול צמוד יש להגיש תביעה בזמן אבל רק לפי מה שיאמר לכם עורך הדין שלכם. ההשלכות של הרשלנות הרפואית ניכרות רק בזמן היום יום ולכן יש לאסוף עדויות על הסבל והמכאוב שנגרמו לכם ולילד במהלך הזמן ולפי הנחיות עורכי הדין המייצגים אתכם.