נוטריון לצרפתית

רגע לפני שנעמיק בתפקידו של נוטריון לצרפתית, נעצור ונציין מיהו אותו נוטריון ומהו התפקיד. ובכן ראשית נציין שנוטריון הנו עורך דין בעל וותק של לפחות עשר שנים בתפקיד והוא עבור השתלמות ייחודית. הנוטריון בעל סמכות משפטית לחתום על מסמכים, ועל כן החתימה של נוטריון עשויה להוות עדות קבילה בבית המשפט. עוד נציין שנוטריון רשאי לתרגם, לאשר ואף לאמת נכונות של תרגומי מסמכים, וכיוון שלא פעם מבקשים לתרגם או לאשר מסמכים מהשפה הצרפתית, שפה שמאוד רווחת גם בארץ ישראל, הרי שטוב להכיר נוטריון לצרפתית.

ללא טעויות

נוטריון לצרפתית הנו נוטריון שמתמחה בשפה הצרפתית ברמת שפת אם, ועל כן ניתן להיות רגועים שכל תרגום ייעשה על הצד הטוב ביותר וללא בעיות מפתיעות ומיותרות. אי לכך בין אם מבקשים לאמת ת"ז, לאשר תעודת לימודים, לאשר רישיון נהיגה, או פשוט דרכון, הרי שיש למצוא נוטריון שמתמחה בשפה הרצויה, כאשר לעיתים ניתן למצוא שבמשרד אחד ניתן למצוא מגוון נוטריונים, ולו כיוון שכל אחד מומחה לשפה אחרת.

יכולותיו של נוטריון

פונים אל נוטריון לצרפתית אך מבקשים לדעת אלו פעולות נוספות הוא רשאי לבצע לפי חוק? ובכן נוטריון לצרפתית רשאי לאשר שאדם כזה או אחר אכן חי, לאמת הסכמי ממון בטרם ברית הנישואין, לבצע העדה של מסמכים סחירים, לקבל ואף לאשר הצהרה, לאשר שמסמך מסוים אכן מתורגם כהלכה, לשנות באופן חוקי שלל מסמכים ועוד, כך שניתן לראות שגם אם עד היום לא נזקקתם לשירותיו של נוטריון, הרי שייתכן מאוד שיובא יום וגם אתם תזדקקו לשירותיו, ולו כי לנוטריון אין תחליף. אי לכך מוטב למצוא מראש נוטריון אשר בקיא בשפה בה מתמקדים, ולו על מנת לחסוך זמן ברגע האמת.