הביטקוין שובר שיאים ובינתיים הוא ההשקעה המנצחת לשנת 2017

הביטקוין ממשיך לשבור שיאים ולנפץ את כל התחזיות של המומחים למיניהם, ביניהם אנליסטים, כלכלנים ויועצי השקעות. נכון לשנת 2017, כל מי שהשקיע במטבע הביטקוין זכה לאפיק השקעות מצוין ולתשואה גבוהה שעליה נתן רק לחלום באפיקי השקעות אחרים בשוק. אמנם, עדיין יש אנשים רבים החוששים לרכוש ביטקוין, לכן חשוב להדגיש כי קניית ביטקוין בישראל היא מהלך בטוח ומשתלם כלכלית, אך כמו כל השקעה – יש גם סיכונים.

קניית ביטקוין – כדאי או לא כדאי?

על פי הנתונים בשוק ההון, קניית ביטקוין מומלצת לכל מי שמחפש אפיק השקעה משתלם כלכלית ברמת סיכון נמוכה יחסית. חשוב להדגיש כי מי שמעוניין לרכוש ביטקוין אינו מבצע השקעה שונה מכל השקעה אחרת בשווקי ההון, אך בעוד הבורסה תנודתית ונחשבת בשנים האחרונות למסוכנת ביותר, ובעוד הריבית במשק אפסית ולא כדאי להשקיע בחסכונות לטווח ארוך ובמסלולים צמודים לריבית או למדד, הרי קניית ביטקוין בישראל נחשבת להשקעה המנצחת גם לשנת 2017.

כדאי לעקוב אחרי המגמות בשוק הביטקוין כדי להבין מדוע רבים בוחרים לקנות ביטקוין ולהשקיע את מיטב כספם באפיק זה. למעשה, הביטקוין הוא מטבע עצמאי לחלוטין שאינו נמצא בפיקוח או בשליטת מערכת הבנקאות ומוסדות הממשלה, ויש לכך יתרונות וחסרונות.

כאשר מנתחים את כדאיות ההשקעה בביטקוין ניתן לראות כי מי שהחל לרכוש את המטבע הווירטואלי בשנת 2010 והתמיד בכך זוכה לתשואה מדהימה ובלתי נתפסת של אלפי אחוזים, כאשר גם מי שהתמיד ברכישת ביטקוין משנת 2013 זוכה לתשואה גבוהה, שכל משקיע אחר יכול רק לחלום עליה.

עליית ערך בשיעורים של מאות אחוזים

כל משקיע שהעז לרכוש ביטקוין בשנים החולפות זכה לתשואה גבוהה בשל עליית ערך המטבע בשיעורים מדהימים של מאות אחוזים. אם בתחילת הדרך ערכו של המטבע היה נמוך ועמד על מספר סנטים בלבד ובשנת 2013 ערכו של המטבע הגיע כבר ל-112 דולר, הרי שנכון לשנת 2017 הערך של המטבע רק ממשיך לעלות ולשבור שיאים.

עם זאת, חשוב לציין כי קניית ביטקוין מתאימה למשקיעים לטווח ארוך. משקיע אשר מחפש דרך קלה להתעשר לא ימצא ברוב המקרים את מבוקשו באפיק זה בגלל התנודתיות הגבוהה במטבע ומסיבות נוספות.

ההשקעה מומלצת ומתאימה לכל מי שמחפש אפיק השקעה איכותי ושובר שיאים. כדי לקנות ביטקוין בישראל חשוב ללמוד את הנושא, יש לפתוח ארנק ביטקוין דיגיטלי מאובטח במקור אמין ומומלץ, וניתן לבצע כיום קניית ביטקוין בישראל במכשירי כספומט ייעודיים שהוצבו בתל אביב ואצל חלפנים אמינים ובעלי מוניטין. לכן, מומלץ להתייעץ עם מי שמבין בתחום ויכול להדריך אתכם כיצד לקנות  את המטבע, מהיכן ואיך אפשר להרוויח ממנו.

לסיכום

השקעה בביטקוין מאפשרת למשקיע הישראלי פתרון איכותי ומשתלם לכספו במיוחד כיום, לנוכח הריבית הנמוכה, הבורסה המסוכנת ואפיקי השקעה אחרים שאינם מניבים תשואה משתלמת וכדאית, אך חשוב ללמוד את הנושא ולפעול בזהירות, כמו בכל השקעה אחרת.