למה חשוב לעבוד עם עו"ד תמ"א 38 צמוד?

עומדים לבצע עבודות תמ"א 38 בבניין בו יש לכם דירה? אם כן, חשוב מאוד שתפנו אל עורך דין מקצועי אשר ילווה אתכם לאורך כל הדרך. בכדי למצוא עורך דין שכזה אתם צריכים קודם כל להסתמך על המלצות. פנו אל אנשים שאתם מכירים ובבניין שהם מתגוררים בו בוצע פרוייקט תמ"א 38 לאחרונה ובקשו מהם המלצות וחוות דעת על עורך הדין שליווה את הפרויקט שלהם. ההמלצות הללו, מאנשים שאתם מכירים באופן אישי וסומכים על שיקול הדעת שלהם, אלו המלצות חשובות מאוד אשר יסייעו לכם לבחור  עו"ד תמ"א 38 מקצועי ואיכותי אשר ילווה את הפרויקט מתחילתו ועד סופו, ועל הצד הטוב ביותר.

ומדוע בכלל אתם צריכים ליווי צמוד של עו"ד תמ"א 38? למה לא לחסוך ולוותר על השירותים שלו? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

היכרות עמוקה עם חוקי התמ"א 38

עו"ד תמ"א 38 הינו אדם שיש לו היכרות עמוקה מאוד עם חוקי התמ"א 38, איש מקצוע אשר יוכל לבדוק את כל החוזים שאתם חותמים עליהם לעבור על כל החוקים בתחום ולוודא כי כל התהליך מבוצע על פי החוק ובצורה שמאפשרת לכם למצות את כל הזכויות המגיעות לכם. לכן, למרות שמדובר בהוצאה כספית נוספת, אל תנסו לחסוך ולוותר על שירות של עורך דין כזה. ניסיון לחסוך על שירות כל כך חשוב יכול לעלות לכם ביוקר ולגרום לכם לוותר על זכויות רבות שמגיעות לכם במסגרת התהליך, וחבל.

כמובן, אתם יכולים לבחור עו"ד תמ"א 38 יחד עם עוד כמה דיירים, להשתתף בעלויות וכך להפוך את העלות של עורך הדין לנמוכה יותר עבורכם.

ייצוג מלא מול הקבלנים והגורמים השונים המעורבים בתהליך

נוכחותו של עו"ד תמ"א 38 במסגרת התהליך הינה חשובה מאוד גם בכדי לייצג אתכם בצורה נכונה מול הקבלנים ומול כל הגורמים המעורבים בתהליך התמ"א, דבר שיאפשר לכם להיות בטוחים כי הכל מנוהל כראוי.