3 דרכים טובות למצוא מורים פרטיים

כאשר אנחנו מחפשים מורה פרטי אנחנו רוצים למצוא את המורה הטוב ביותר, וזאת כי מורים פרטיים גם גובים סכום כסף שאינו זול במיוחד על שעת עבודה, וגם כי אנו רוצים להפיק את המרב משעת הלימוד. אז למען ההשכלה שלנו, חשוב לדעת כיצד מוצאים את המורה הפרטי הטוב ביותר? הכל בהמשך.

מצאו מורה פרטי טוב על סמך הניסיון שלו – כאשר אתם מוצאים מורה פרטי, הדרך הראשונה למציאת המורה היא בדיקת הניסיון שלו. כיום ישנם אתרים למציאת מורים פרטיים בהם כל מורה שוטח את הניסיון שלו. לכן חשוב להשוות את הניסיון של המורה הפרטי ולבחור במורה עם הניסיון הרב ביותר. חשוב לבדוק כמה ניסיון יש למורה לגבי העברת החומר שאתם זקוקים בו לעזרה. בכך תוכלו לדעת כיצד יתרחש מהלך השיעור וכיצד המורה יטמיע בכם את החומר. עוד בדקו האם למורה יש ניסיון בעבודה עם האוכלוסייה אליה אתם משתייכים. (סטודנטים, נוער, או שאתם זקוקים מורה פרטי לילדכם). התאימו את המורה אליכם או לתלמיד.

המלצות – הדרך השנייה למציאת מורה פרטי היא המלצות. חפשו מורה פרטי על פי המלצות, בין אם מדובר באתר המתמחה במורים פרטיים או בין אם מדובר בהמלצות אישיות שקיבלתם על מורים פרטיים באוניברסיטה או מהורים בבית הספר. בדקו כיצד המורה מלמד, האם הוא מורה שמגיע בזמן? מעביר את חומר הלימוד בצורה מעניינת? עוזר לשפר את הציונים ועוד. נסו לקבל מדע על המורה שיעיד על המקצועיות שלו.

מחיר – הדרך השלישית והלא פחות חשובה משאר הדרכים למציאת מורה פרטי היא המחיר שהמורה גובה. כפי שהזכרנו, מחיר של מורה פרטי אינו זול ולכן אחד הקריטריונים למציאת מורה פרטי הוא מחיר אטרקטיבי. חשוב לא להתפשר על מחיר זול מידי משום שמחיר זול יכול לעיתים להתבטא במורה שאינו מקצועי. עם זאת חשוב למצוא מורה פרטי שאינו יקרן מידי וזאת כדי שתוכלו להמשיך ולמממן את השיעורים הפרטיים. אם המחיר יקר מידי והמורה מאד מומלץ ומקצועי: נסו להגיע עמו להסדר על ידי קביעת מספר גדול יותר של שיעורים פרטיים להוזלת המחיר.