מדפסת משולבת – כיצד קונים מדפסת לבית בצורה חכמה

 

כל מי שרוכש היום מדפסת לבית או לעסק, לא יסתפק בפחות ממדפסת משולבת. מדפסת אשר כוללת אופציות של מכשירים שונים במכשיר אחד. הרעיון הוא, במקום לרכוש שורה של מכשירים בעלות גבוהה, אשר תופסים מקום, הרי שניתן לרכוש מדפסת משולבת שכוללת בתוכה את אותן אופציות במכשיר אחד.

אנחנו יכולים למצוא מדפסות משולבות מסוגים שונים, החל ממדפסות פשוטות שכוללות אפשרות סריקה וצילום, וכלה במדפסות שכוללות גם מכשירי פקס וכן חיבור לאינטרנט. מדובר במדפסות אשר ניתן להציב אותן במקומות שונים, שכן למרות העובדה שמדובר במכשיר שכולל מספר אופציות של מכשירים בתוכו, הרי מבחינת השטח שהן תופסות, אין הוא שונה באופן מהותי ממדפסת רגילה.

כיצד ומדוע משתלם לרכוש מדפסות משולבות

הכלל העיקרי ברכישת מדפסות משולבות הוא, יש לבחון עד כמה האופציות השונות שיש במדפסת, נדרשות עבורנו. כיום במרבית הבתים ובוודאי בעסקים קטנים וגדולים, יש צורך הן בפקס והן במכונת צילום. רכישת מדפסת משולבת שכוללת שתי אופציות אלו, עדיפה על פני שימוש בגורם חיצוני שיבצע זאת או במכשיר אחר. לגבי סורק, זה לא משתלם לרכוש סורק חיצוני, אף על פי שכיום ניתן לבצע סריקה איכותית ומהירה דרך מכשירי סלולר.

יש להדגיש, במרבית המדפסות ניתן לבצע מספר פעולות במקביל, נניח, הדפסה ושליחת פקס או סריקה וצילום. כמו כן, ניתן לבחור בין אופציות שונות בתוך פעולה מסוימת, למשל, צילום מסמכים בשחור לבן או בצבע, הדפסה בגודל מסוים ועוד.

הדרך הנכונה לרכוש מדפסת משולבת, היא באמצעות סקר שוק קצר, אותו ניתן לבצע באמצעות אתרי אינטרנט וכן באמצעות חנויות מחשבים וחנויות לציוד משרדי. דרך סקר שוק זה, ניתן גם לגלות דגמים חדשים של מדפסות, וכן ניתן לבחון מה המחירים והתנאים לרכישת מדפסות משולבות.

רצוי לרכוש מדפסת משולבת במקום בו אפשר ליהנות גם משירות טכני וכן במקום בו ניתן לרכוש ציוד נלווה, למשל דיו או טונר. יש להקפיד לרכוש מדפסות משולבות במקומות שמעניקים אחריות של לפחות שנה על המכשיר, וכן שירות תיקונים עד המשרד או עד הבית.