מה הבעיה תהיה עם שוק התעסוקה עוד עשר שנים מהיום?

העולם משתנה בקצב מטורף עד שקשה לנו לעקוב אחר השינויים השונים ואנו מתקשים לעקוב אחר כל מה שקורה בתחום זה. אלו הם שינויים בכל אספקט בחיים שלנו, בתחום התחבורה אנו רואים אפליקציות כמו וויז ואובר שמשנות את הדרך בה אנחנו נוהגים ונוסעים ממקום למקום וזאת עוד לפני שהזכרנו את המכונית האוטונומית. בתחום התיירות אנו רואים כיצד AIRBNB משנה את הדרך בה אנשים מזמינים מקומות ואת בה אנשים נופשים, זהו דבר משמעותי ביותר עליו צריך לתת את הדעת. כך בכול תחום אנו רואים שינויים מקיפים בעקבות כניסת הטכנולוגיה. אך אחד המקומות בהם יחולו השינויים המשמעותיים ביותר הוא בתחום התעסוקה. נראה כי בעתיד הלא רחוק יותר ויותר אנשים יאבדו את מקומות העבודה שלהם לרובוטים ויאלצו למצוא מקומות עבודה חדשים בהם הרובוטים עוד לא נכנסו לעולם. כפי שהמכונית הדירה את רגלי כרכת הסוס כך הרובוטים ידירו את רגלי האנשים ועלינו להיות מודעים לכך כיום כאשר אנחנו מתלבטים מה ללמוד וכיצד ללמוד זאת.

מדוע מי שלומד עיצוב פנים אינו צריך לדאוג בנוגע לכך?

אז מה כדאי לי ללמוד, שיבטיח כי הרובוטים לא ידירו אותי משוק העבודה. איזה מקצוע ייענה על הדרישה הזאת. נראה כי יש להיות מאוד בררנים במקצועות שאנחנו לומדים ולעשות זאת בחכמה. אחד המקצועות שנראה כי יבטיח כי אנחנו נלמד את הדברים בצורה הטובה ביותר הוא עיצוב פנים לימודים בתחום יעזרו לכם להתגבר על בעיית הרובוטיקה ויבטיחו כי אתם תוכלו למצוא סיפוק במקצוע מעניין מאוד. עיצוב פנים לימודים והוראה נראה כי לא יוחלף בעתיד על ידי רובוטים וסביר כי בני אדם ייעשו אותו עוד במשך מאות שנים ויש לתת את הדעת על כך כאשר עוד חמש עשרה שנה מקצועות רבים ייעלמו מן העולם.

מדוע אם כן חשוב ללמוד לימודי עיצוב פנים במקום איכותי?

כפי שאתם רואים כי לימודי עיצוב פנים לא ייעלמו מהעולם למשך תקופה ארוכה כך גם רבים אחרים רואים זאת. לכן סביר שרבים ילכו ללמוד מקצוע זה מכיוון שהוא גם מעניין וגם מבטיח הכנסה נאה למי שעוסק בו. בכדי לבדל את עצמכם משאר הלומדים את הקורס הזה הרי שכדאי לכם ללמוד עיצוב פנים במנטור שיבטיח כי אתם תלמדו אותו בצורה הטובה ביותר. אם תלמדו במקום איכותי הרי שהדבר יעיד על הכישורים שלכם וסביר שתמצאו עבודה יותר בקלות.