למי מתאים להשקיע בקופת גמל להשקעה?

קופת גמל להשקעה היא מכשיר חדש שהתיר בחוק משרד האוצר. קופת הגמל פועלת בשני רבדים, מחד אנחנו יכולים לחסוך בה עד גיל הפנסיה ואז לקבל את הכספים בקצבה חודשית. מנגד אנחנו יכולים להחליט למשוך את הכספים בכול שלב ואז להנות מהשקעה ללא קנס שאנו צריכים לשלם. חיסכון זה הוא אופציה נהדרת למשקיעים רבים הרוצים להנות כמול העולמות. החיסכון מתאים גם כרובד שני לחיסכון הפנסיוני שלכם ומאפשר לכם להשלים את החיסכון שלכם. בנוסף החיסכון הזה מאפשר לכם להשקיע אותו לטווח קצר ולקבל תשואה יותר גבוהה מהריבית הנמוכה הנהוגה בשוק. כך יוצא כי כמעט כול משקיע ימצא את מבוקשו בקופת גמל להשקעה והיא מהווה מכשיר השקעה מצוין הנותן לנו תשואות מצוינות הן לטווח הארוך והן לטווח הקצר ואת זאת עלינו לקחת בחשבון כאשר אנחנו מתלבטים באיזה מכשיר השקעה לבחור.

מה היתרונות של קופת גמל להשקעה?

לקופת גמל להשקעה יתרונות רבים עליהם אנחנו צריכים לתת את הדעת. נראה כי היתרון הראשון והגדול ביותר של קופת גמל להשקעה היא העובדה שאם אנחנו שומרים את הכסף את גיל 60 אנחנו מקבלים פטור ממס על הרווחים שלנו. מדובר על חיסכון שיכול להגיע למאות אלפי שקלים, תלוי בכמות הכספים שחסכתם, ולעזור לכם בצורה ניכרת בכדי לקבל את הכספים שלכם בצורה הטובה ביותר. יתרון נוסף של קופת גמל להשקעה היא העובדה כי הכספים שנמצאים בקופה ניתנים תמיד למשיכה ללא קנס וכך אנחנו יכולים לעשות שימוש בכספים בצורה מצוינת ולהנות מכספים רבים המיועדים לנושא זה או אחר.

האם כול אחד יכול לפתוח קופת גמל להשקעה?

יתרון נוסף וגדול של קופת גמל להשקעה הוא העובדה שהיא ניתנת לתפיחה על ידי כול אדם. למעשה כול אחד הרוצה בכך יכול לפתוח קופת גמל להשקעה וזהו יתרון עצום. לא רק זאת אלא שכול אדם יכול להפקיד עד 70,000 ₪ בקופת הגמל בשנה בהפקדה חד פעמית או בהפקדות רבות בהתאם להעדפות שלו. גם כאן מדובר ביתרון עצום המאפשר לנו להנות מהפקדה גדולה שלא ניתן לקבל באמצעים אחרים. העובדה שאם שומרים את הכסף עד לגיל הפנסיה אז אנחנו לא צריכים לשלם מס רק הופכת את ההפקדה ליותר אטרקטיבית ולכך שרבים יותר ירצו להפקיד את הכספים בצורה זו. אין ספק שקופת גמל להשקעה היא כלי אטרקטיבי ביותר להשקעת הכספים והיא מהווה פתרון מצוין לאנשים רבים.