היכן אני יכול ללמוד בניית אפליקציות?

סיימתם את הלימודים באוניברסיטה ואתם מעוניינים לפתוח בקריירה שנייה? אתם רוצים למצוא תעסוקה חדשה? אם התשובה היא חיובית לשאלה זו הרי שעומדות שפניכם מאות אופציות לבחירה לקריירה נוספת. אחת האופציות המעניינות ביותר שניתן ללמוד היא בניית אפליקציות. בניית אפליקציות לומדים במכללות ייעודיות לכך ואנו יכולים להתמקצע בתחום ולהפוך למומחים בו. בחלק מהמקומות בהם לומדים פיתוח אפליקציות נדרשים לימודי מדעי המחשב לפני קבלה ללימודים, בחלק לא נדרשים כלל הלימודים וכל אחד יכול להתקבל אליהם ללא ניסיון מוקדם. שימו לב אם אתם לא נמשכים למחשב ולשפת תכנות אל תלכו ללמוד מקצוע זה. ההמלצה היא לנסות ללמוד תכנות קצת לבד ואם אתם מתחברים לתחום אזי ללכת ללמוד בקורס מקצועי בנייה של אפליקציות.

על מה צריך להקפיד בלימודים של פיתוח אפליקציות?

לפני שאנחנו הולכים ללמוד פיתוח אפליקציות אנחנו חייבים לברר מספר דברים, בראש ובראשונה אנחנו צריכים לברר האם הלימודים הם פרקטיים או תיאורטיים. להבדיל מלימודים של תואר במדעי המחשב שהם רובם תיאורטיים לימודים בבניית אפליקציות חייבים להיות פרקטיים ולכלול תכנים רבים שאנו לומדים באופן עצמאי. ככל שנלמד יותר לעומק את נושא בניית האפליקציות כך נהפך ליותר מומחים בתחום וכך נהיה בטוחים כי אנחנו יכולים להתמקצע בתחום ולפתח אפליקציות. המטרה היא שכאשר נגיע לקו הסיום של הקורס נוכל לפתח אפליקציות באופן עצמאי ונהפך לברי סמכא בתחום ונהיה ברמה הגבוהה ביותר של הפיתוח.

האם הלימודים מבטיחים לי עבודה בתחום?

חשוב להבין כי לימודים בתחום האפליקציות הם לימודים תובעניים שיש להשקיע בהם ולעשות הרבה בכדי ללמוד אותם ברמה הגבוהה ביותר. ככל שנלמד יותר לעומק את הלימודים כך נהיה בטוחים כי אנחנו נגיע לרמה הגבוהה ביותר של הלימודים. אך שימו לב גם השקעה אין סופית בלימודים לא תבטיח כי נמצא לאחר מכן עבודה בתחום. חלק ממקומות העבודה יבטיחו לכם כי הם יעזרו לכם למצוא עבודה לאחר סיום הלימודים, אך יש לזכור כי לא תמיד אנחנו נקבל את העזרה הזו ולא תמיד תניב תוצאות.

מאמר נוסף שיכול לעניין אותך-פיתוח אפליקיציות בארץ או בחו"ל