חברה לשיווק דיגיטלי

העולם הופך דיגיטלי כך שאך טבעי הוא שהשיווק יהפוך גם הוא לדיגיטלי, כלומר כזה שמתבצע בעולם שעד לא מזמן עוד קראנו לו וירטואלי אבל כיום כבר ברור שהוא מוחשי לגמרי וחלק מהותי בחיים של כולנו – וכדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר כדאי לשכור את שירותיה של חברה לשיווק דיגיטלי.

מומחיות מעמיקה במגוון תחומים

חברות שמציעות את השירות של שיווק דיגיטלי נדרשות להגיע לרמת מומחיות ובקיאות במגוון תחומים, כדי שיוכלו להציע את השירות האופטימלי לכל לקוח. כך למשל חברת שיווק בדיגיטל אמונה על מיתוג עסקים באמצעות אינסטגרם או פינטרסט, על פרסום אפקטיבי באמת בגוגל אדוורדס, על פרופיל עסקי מושך ואינטראקציות איכותיות עם הלקוחות בפייסבוק, יצירת סרטונים משובחים שיעשו את העבודה ביוטיוב ועוד ועוד.

באופן טבעי לא כל לקוח נזקק לכל המיומנויות הנ"ל שצוברת חברה לשיווק דיגיטלי אבל חשוב מאוד להיות מסוגלים לבצע הכל כדי שאם יהיה בכך צורך, התוצאות תהיינה הטובות ביותר האפשריות.

חוויית משתמש משכנעת

תחום מומחיות חשוב נוסף של חברה לשיווק דיגיטלי הוא יצירת חוויית משתמש מוצלחת ומשכנעת. תחום זה, שנקרא UX (ראשי תיבות של User eXperience), זוכה ליותר ויותר תשומת לב בשנים האחרונות, שכן לא מספיק למשוך את הגולשים לאתר של העסק אלא חשוב גם להשאיר אותם שם, וכן לעזור להם לבצע את הפעולות הרצויות מבחינת בעלי העסק.

איך חברה לשיווק דיגיטלי מחלקת את המשאבים בין האפיקים השונים?

קל לראות שחברות השיווק בדיגיטל יכולות לבחור בין מגוון רחב של אפיקים ודרכי פעולה, כך שישנה גם חשיבות רבה להקצאה מדויקת של המשאבים בין אותם מסלולים כך שהתוצאות תהיינה האפקטיביות ביותר במסגרת כל קמפיין.

ישנם 4 אפיקי פעולה מרכזיים: קידום אורגני (שמוכר גם בשם SEO ומטרתו לגרום לכך שהאתר של העסק ידורג במקום גבוה במיוחד בתוצאות חיפושים רלוונטיים בגוגל), קידום ממומן (פרסום מודעות, בעיקר בפייסבוק ובגוגל אדוורדס), שיווק ברשתות חברתיות (שנקרא גם SMM, ומושך יותר ויותר תשומת לב בזכות העובדה שכמעט כולנו מבלים זמן רב ברשתות החברתיות) ושיווק מבוסס תוכן (שנקרא גם Content Marketing) – הקצאת משאבים מדויקת, על סמך חקר שוק מעמיק, תבטיח מקסימום אימפקט.