דודי מליץ

דודי מליץ פרץ לתודעה הציבורית כדייר בבית האח הגדול (בעונת הוי.איי.פי ה-1), אולם דווקא לאחר הפרסום הגדול ואפילו התהילה הוא החליט שהמקום המתאים לו הוא דווקא מאחורי הקלעים ושהייעוד שלו הוא הבטחת חשיפה תקשורתית אפקטיבית ומחמיאה לאנשים אחרים וכן לחברות, וזאת על סמך הניסיון שצבר.

הצעד המתבקש עבור מליץ היה הקמת משרד יחסי ציבור, וכיום, מספר שנים אחרי, מדובר על משרד שנחשב לאחד המובילים בארץ ושמתמחה בייעוץ אסטרטגי ובניהול משברים תקשורתיים. מליץ מקפיד לבחור אך ורק לקוחות שהוא מזדהה עם הערכים שמנחים אותם, ומעדיף תחומים שבהם יש לו ערך מוסף כגון בריאות, ספורט, אורח חיים נכון, פיננסים, עמותות ועוד.

הערך המוסף שמספק דודי מליץ לכלל הציבור

אחד מאפיקי הפעולה המומלצים ע"י דודי מליץ הוא יצירת תכנים שמספקים ערך מוסף אמיתי לכלל הציבור, ודרך תכנים אלה להציג באור מחמיא את לקוחותיו. דוגמה אחת לכך היא סדרת כתבות שעוקבת אחרי רפורמת הבריאות של משרד החינוך בבתי הספר, שהתבססה על ליווי מקצועי של אחת מלקוחות המשרד, "שומרי משקל", ושהעניקה לחברה הוותיקה בתחום ההרזיה והתזונה הנכונה נקודות זכות רבות בקרב הציבור.

עוד דוגמה היא הנגשת אינפורמציה מקיפה ומאירת עיניים בנוגע לתחום האופציות הבינאריות – תחום שנתפש בעבר כבעייתי במיוחד, ולאחר העבודה המקצועית של מליץ ואנשיו השתנתה התדמית שלו בקרב הציבור הרחב, וכעת הוא נתפש כפי שהוא באמת, מכשיר פיננסי מתקדם שמי שלומד כיצד לשלוט בו יכול לזכות ברווחים נאים.

הליווי התקשורתי של אליס שלזינגר

קמפיין נוסף שבו באו לידי ביטוי היכולות הגבוהות של משרד יחסי הציבור של דודי מליץ כמו גם המסירות של כל אנשי הצוות הוא הליווי התקשורתי שהוענק לאליס שלזינגר. שלזינגר, ג'ודוקאית מוכשרת במיוחד, נאלצה לייצג באולימפיאדה שנערכה בקיץ 2016 בריו את נבחרת בריטניה (בכל נבחרת יש מקום אחד בכל קבוצת משקל, ובזו של ישראל כבר הייתה ירדן ג'רבי).

שליזנגר חששה מפני ביקורת ציבורית על כך שהיא מייצגת מדינה אחרת, אולם הסיקור התקשורתי לו זכתה היה אוהד, מודע לקונפליקט שבו הייתה שרויה ולמצוקה אליה נקלעה, כך שבסך הכל גם התקשורת וגם הציבור הרחב תמכו בשלזינגר ואף עודדו אותה במהלך הקרבות הספורטיביים שניהלה בריו.