הלוואות בערבות המדינה

הלוואות בערבות המדינה יכולות להוות את הפתרון המושלם לכל עסק קטן אשר נמצא בתחילת דרכו. אנשים רבים חולמים לצאת לדרך עצמאית אך לא תמיד יש להם את היכולת הכלכלית לעשות זאת. על מנת להגשים את החלום ולממש את החזון של הקמת העסק, מומלץ להיעזר בהלוואה אשר תוכל להרים את העסק על הרגליים ומשם רק השמיים הם הגבול. אופציה נוספת לשימוש בהלוואה היא על מנת להוציא את העסק מצרות, במקרה שקיים חוסר של תזרים מזומנים. פעמים רבות העסק נקלע למצב לא נעים, בו יש צורך דחוף במזומנים אך לא ניתן עוד לחרוג ממסגרת האשראי. לא תמיד הבנק מוכן להעניק את ההלוואה המיוחלת, דבר שעלול למנוע את התרחבות העסק או אף להוות סיכון מהותי על ההתנהלות התקינה שלו. במקרים כאלו חשוב להיות מודעים להלוואות אשר מגיעות בערבות המדינה, ומטרתן לסייע לעסק קטן או בינוני לעמוד על הרגליים.

הלוואות בערבות המדינה – כל היתרונות במקום אחדהלוואה

בדרך כלל כאשר מעוניינים לקחת הלוואה מהבנק או מכל גוף אחר, יש צורך לספק בטחונות וערבויות אשר מגיעים בערך לסכום ההלוואה הרצוי. אך מי שבוחר לקחת הלוואה בערבות המדינה, נהנה מתנאים נוחים ומפנקים יותר. אין צורך לספק ערבויות בגובה ההלוואה, וניתן לרוב להסתפק בביטחונות אשר מגיעים בערך לסכום של כ – 30% מסכום ההלוואה. בנוסף לכך, היות ומדובר על הלוואה עסקית, תנאי ההחזר יהיו תמיד נוחים יותר והריביות נמוכות יותר. חשוב להבין שלא כל עסק זכאי לקבל הלוואה בערבות המדינה, היות ויש מספר תנאים שיש לעמוד בהם. למשל, ההלוואה לא תינתן כנראה לעסק שכבר זכה להלוואה מסוג זה בעבר, וכמו כן עסק אשר חשבון הבנק שלו מעוקל יתקשה לקבל את ההלוואה המיוחלת. עסק חדש אשר זקוק להלוואה על מנת להתחיל לפעול, חייב לעמוד במספר תנאים כגון: עסק הפועל מהבית ומעוניין לעבור למתחם מסחרי, עסק שרוצה להתרחב ולהגדיל את מחזור ההכנסות שלו או עסק שעדיין לא נרשם במע"מ או ייצר הכנסות.

לסיכום, ישנן מספר קרנות אשר מעניקות הלוואות בערבות המדינה, ובכך מעניקות לבעלי עסקים רבים את ההזדמנות לעמוד על הרגליים או לחילופין לגדול ולהתפתח. על מנת לקבל את ההלוואה יש צורך לעמוד במספר תנאים מקדימים, בהתאם למצב של העסק. הלוואות מסוג זה הן הפתרון המושלם לכל בעל עסק, היות ואין צורך לספק ביטחונות גבוהים ואין צורך לסבול מריבית עושקת. תנאי ההחזר נוחים ומאפשרים להחזיר את ההלוואה בצורה נינוחה.