פילינג עמוק מחיר

 ישנן נשים שאינן מעוניינות לעבור ניתוחים פלסטיים והן תעדפנה לעבור טיפולי פנים מורכבים יותר כגון פילינג עמוק מחיר. מטרתו של הפילינג, הינה לקלף את שכבת העור השלישית ולחדש את העור, כך שאם ישנם קמטים וצלקות הם ייעלמו בצורה ניכרת. מדובר פה לא על הליך קוסמטי, כי אם רפואי את הפילינג העמוק, מבצעים עם לייזר או באמצעות חומרים כימיים הכוללים כוויה מבוקרת. מי שמבצע את הטיפולים הללו, הינו רופא עור. יש להתייעץ עם רופא עור אשר יבחן את מצב ער הפנים, ישאל שאלות ואז יחליט אם ניתן לבצע את הפילינג העמוק.

התקופה המתאימה ביותר לבצע את פילינג עמוק מחיר , היא בתקופת החורף. אור שמש אינו טוב לעור הפנים שהופך להיות אדמומי ומגורה לאחר הפילינג ולכן כדאי כי טיפול זה יתבצע בחורף. זמן ההחלמה מהפילינג הספציפי הזה שהוא המורכב ביותר הוא חודש.

כיצד מתבצע טיפול פילינג עמוק?

ממש כנו בניתוח, הלקוחה עוברת הקדמה מלאה, כי מדובר בטיפול לייזר או כימי ויש לבדוק את לב המטופלת באמצעות מכשור כך שהטיפול נעשה תחת בקרה מלאה של רופאים. השליטה על מידת העוצמה של קילוף העור באמצעות פילינג עמוק מחיר, הי מבוקרת יותר, כאשר הרופא מבצע את הפילינג, באמצעות לייזר.  בגמר הטיפול, עוטפים את הפנים עם מסיכה שמגנה על העור ולאחר כמה ימים, סופגים את נוזלי העור באמצעות חומר מיוחד.לאחר כשבועיים, הגלד נופל מהפנים ואז מחשף העור החד. אי הנוחות מלווה את המטופלת. ישנן תופעות לוואי, כגון שלפוחיות, קילופים וסדקים בעור. ניתן לטפל בעור בתקופה זו באמצעות משחות מרגיעות, קומפרסים קרים ועוד.ניתוח אף

אין מדובר בטיפול פילינג רגיל שמתאים למערות, כי אם טיפול פילינג עמוק מחיר, המתאים לנשים שעברו את גיל 45. מחירו של הפילינג העמוק, אמנם אינו יקר ממחיר של ניתוח פלסטי והא יכול להגיע לכמה אלפי שקלים. יש לבחון את הקליניקות שמבצעות טיפולי פילינג עמוק, לברר לגב הרופאים ולקבל כמה שיותר המלצות מנשים שבר ביצעו בהצלחה טיפול זה.. ישנם מקרים שבהם מטפלים אף בסטרואידים להקלה על ההחלמה והכאב.

השוואה בין ניתוח פלסטי ופילינג עמוק

את התוצאות של פילינג עמוק מחיר, ניתן לראות כשבועיים לאחר הטיפול. כאשר מסתיים הקילוף, רקמות חדשות נראות לעיין וכן, במהלך החודשים, הבנייה של הקולגן והאלסטין נמשכת וזה מה ששומר על מצב העור בפנים. יש לציין, כי יש הבדל בין ניתח פלסטי לבין טיפול פילינג עמוק.

על פי מה שרופאים לאסטטיקה אומרים, ניתוח פלסטי אינו משפר את מראה הפנים כמו פילינג עמוק מחיר, אמנם ניתוח פלסטי, עשויה  לסלק קמטים ולהצעיר את עור הפנים,  אך הניתוח לא יהיה יעיל כמו הפילינג העמוק היו והטקסטורה של העור ומיצוקו יכול להתבצע טוב יותר, באמצעות הפילינג העמוק, אשר אגב מחזיק לשנים.

לפרטים נוספים בנושא ובדיקת מחירים פילינג עמוק לחצו כאן