טיפים לסידור חדרי ילדים

חדר הילדים תמיד נראה חלומי בתחילת הדרך שלו. מתי שהוא לקראת סוף השנה הראשונה מגלים כי החדר הזה נעשה אסופה של דברים שפשוט אין עבורם די מקום ולא מצליחים להבין איך כל זה קרה. איך בדיוק אפשר להחזיר את הסדר אל עולם הילדים המופלא הזה? קראו את הטיפים הנהדרים הבאים.

לא צריכים המון צעצועים

להורים יש את הנטייה הזו לרכוש עוד ועוד צעצועים עבור הילדים הקטנים שלהם מתו הרצון הטבעי לשמח אותם, אבל סוף מעשה במחשבה תחילה מפני שלאחר כל הרכישות הללו הם מוצאים את עצמם בתוך חדרי ילדים שבהם יש ערמות על גבי ערמות של צעצועים שאפילו אין להם מקום מסודר בשל הכמות הגדולה של כל אלה. מה עושים? רוכשים רק כמה פריטים שמסייעים להתפתחות הילדים כאשר צריכים לזכור כי את כל היתר הם כבר יקבלו מהדודים, מסבתות ומחברים שבאים לחגוג איתם יום הולדת כל שנה מחדש.

שידה המחולקת לתאים

כל הורה חייב לרכוש שידה שכזו. היא מחולקת לתאים לפי המספר שכל הורה מוצא לנכון שלמתאימה עבור כל הציוד של הילדים, כאשר החלוקה לתאים מסייעת לסדר בצורה נוחה את הספרים לקריאה, את כל כלי התחבורה, את הבובות ואת משחקי הקופסא. העיצובים הם רבים ומאפשרים לכל הורה למצוא את הדגם המדויק שהכי נוח עבורו, והעיקר הוא שהסדר של חדר הילדים נשמר לאחר שמלמדים את אלה להחזיר כל דבר למקום המיועד לו.

סל המיועד לכביסה

הבגדים המלוכלכים של הילדים יכולים להצטבר בצורה די מהירה, בייחוד כאשר מדובר בילדים אקטיביים ושובבים במיוחד, לכן, הצבה של סל כביסה בחדר הילדים יכולה למנוע את כל הבלגאן של בגדים שזרוקים להם מכל עבר, כאשר לאחר הצטברות של כמות מסוימת פשוט מעבירים את כל אלה למכונת הכביסה. הסגנונות של סלים לחדרי הילדים פשוט מקסימים וכל הורה יכול לבחור משהו שמעניין יותר מבחינת העיצוב של חדר הילדים.

מיון הצעצועים אחת לחודש

מה לעשות, הילדים שלנו גדלים בצורה די מהירה ואיתם כבר רבים מן הצעצועים נעשים לא רלבנטיים. מה עושים? מידי חודש עוברים על פני השידה שמכילה את כל אלה ובודקים מה אפשר לשמור, מה מעבירים לאחסון לילד הבא, מה כבר ראוי שייזרק ומה מעבירים הלאה לצדקה עבור אנשים שיכולים להפיק מהצעצועים הללו שימוש נהדר לילדים שלהם.

מעוניינים לקבל השראה לחדרי ילדים מעוצבים? לחצו כאן.