המדריך המקוצר לארגון המשרד לשנת 2017

כדי לתפקד ברמות יכולת גבוהות, אתם חייבים להיות יעילים ומאורגנים ככל היותר. בכתבה הבאה תוכלו לראות כיצד לעשות בדיוק את זה. עצות, הצעות למוצרים ואסטרטגיות ארגוניות אשר יוצגו כאן יכינו אתכם ליום העבודה הבא.

הבסיס

קודם כל עליכם לקחת כמה שעות לנקות ולטהר את סביבת העבודה שלכם. עברו על כל הניירת, הקלסרים והמגירות כדי לזרוק את כל מה שאין בו צורך יותר. לאחר הניקיון, החזירו את הכל בצורה מסודרת ומתויקת.

נסו לשקול איך לארגן את כל העמדה שלכם. הכלים והמסמכים שאתם עושים בהם שימוש באופן תכוף צריכים להיות במגירות הקרובות והנוחות ביותר לגישה. המסמכים החשובים צריכים להיות נעולים במקום שמור.

אל תשכחו להשקיע בסידור הציוד המשרדי שלכם בזמן שאתם מארגנים את שטח העבודה. ככל הנראה ישנם כמה עטים זרוקים, מדבקות, מרקרים ומדגישים שמתרוצצים לכם על השולחן. נסו לסדר אותם בתוך כלי מרכזי אחד אשר יוכל להכיל את כל הציוד שאתם צריכים.

מהם הצרכים שלכם?

כעת שסביבת העבודה שלכם נמצאת במצב מסודר ומאורגן, הגיע הזמן לחשוב כיצד תוכלו להתרחב ולצמוח עם העמדה ולהשתמש בריהוט משרדי לטובתכם. לאחר שאנחנו עובדים בעמדה מסוימת זמן מה, שטח הפנים הופך צפוף וצפוף יותר והאפשרויות לאחסון של דברים נוספים הופכים לחלום בהקיץ. זהו מתכון בטוח לירידה ביעילות ובתפוקת העבודה. אם אין לכם עוד מקום נוסף לשים את החפצים שאתם צריכים כדי לבצע את המשימות היומיות שלכם, נסו לשלב תוספות כמו מדפים, ארגוניות או מגירות נוספות אשר תוכלו למצוא בחנויות לריהוט משרדי.

יצירת מרחב נוסף:

אם אתם רוצים להוסיף פתרונות אחסון אך אין לכם באמת שטח רב שתוכלו להשתמש בו, נסו לשקול יחידה מחוברת לקיר בגובה, הן אפילו לא נוגעות ברצפה. יחידה כזו תוכל לסייע לכם בארגון המשרד רבות.

תיקיות מסורתיות תמיד יקבלו את הכבוד הראוי להם, אך תוכלו לחפש פתרון חכם יותר אשר יוכל להיות לכם לעזר רב אם אתם מתכננים להרחיב את סביבת העבודה.

טיפים כלליים:

  • ארגנו את המגירות והתיקיות שלכם ביום העבודה האחרון לכל שבוע לפני שתצאו בדרככם הביתה כדי להבטיח ששבוע הבא יתחיל על רגל ימין.
  • החזיקו מפתחות לתיקיות (אם יש צורך בכך) במקום בטוח ושמור, לא תרצו לשרוף שעות יקרות מזמן העבודה שלכם אם תאבדו אותם.
  • אל תשכחו לנקות ולסדר את כל הקבצים והמיילים במחשב שלכם לפחות אחת לחודש.
  • שמרו את הציוד המשרדי שלכם במרוכז
  • תייקו את כל המסמכים והניירת כדי שתוכלו למצוא אותם בקלות.