5 מסעדות הבשרים המומלצות בירושלים

בין שפע המסעדות המובחרות שתוכלו למצוא בירושלים, מסעדות הבשרים בהחלט מציעות חוויה קולינרית משובחת. שפים ברמה הגבוהה ביותר מנהלים מסעדות מעולות ומאפשרים לכם ליהנות מתפריטים עשירים ומגוונים. בכתבה הבאה תוכלו לקרוא על חמשת המסעדות בירושלים הטובות ביותר לסעודה בשרית איכותית.

  1. חצות

לפי הסיפור המפורסם, מסעדת חצות המוכרת המציאה את המנה מעורב ירושלמי. הסגנון הייחודי של המקום אפשר לקהל האורחים להגיע לבילוי לילי, ובמהרה המסעדה הפכה למוסד מוכר בעל שם. התבשילים המעולים, הבשרים על האש ומנת המעורב האגדית ללא ספק יגרמו לכם להנאה מכל ביס. בנוסף, תוכלו גם להתענג על הסלטים הטעימים ממצרכים טריים משוק מחנה יהודה.

  1. לה בוקה

המסעדה הדרום אמריקאית המפורסמת בירושלים מציעה לכם תפריט כשר ומנות בשרים עסיסיות ומשובחות, והיא ממוקמת ברחוב שלומציון המלכה המרכזי, במרחק קצר מקניון ממילא. שילוב המנות המיוחד אשר מגיעות ממקסיקו, ברזיל וארגנטינה יוצר תפריט עשיר מאוד וערב לחך. תוכלו לבחור בין המפלס העליון או התחתון בו תוכלו ליהנות גם מבאר פעיל.

  1. אנטריקוט

מסעדת הבשרים אנטריקוט ממוקמת בהר חוצבים, ברחוב המרפא והיא מעניקה לכם את ההזדמנות ליהנות מחוויה של תאוות בשרים מסורתית. מדובר במתחם רחב ידיים המציע גם נוף יפהפיה להרי ירושלים לצד התפריט המגוון. המסעדה כשרה והיא מפעילה גם שירותי קייטרינג ואוכל לשבת אותו תוכלו לרכוש בימי שישי עד השעה אחת.

  1. פאפאגאיו

כבר מעל 20 שנים אשר בהם רשת מסעדות הבשרים המוצלחת פאפאגאיו פועלת ברחבי ישראל, והסניף אשר שוכן בעיר ירושלים מציע את הרמה הגבוהה של הבשרים הטריים, שיטת הצלייה הייחודית ותורת ההגשה המהנה הנקראת שיפוד רץ. ההשראה לסעודה המפוארת הזאת מגיע אלינו הישר מברזיל ומאפשר לכם להתפנק בחגיגת בשרים מכל טוב. המסעדה ממוקמת ברחוב יד חרוצים שבשכונת תלפיות.

  1. גריל בר

מסעדת הגריל בר בירושלים מעניקה לכם את ההזדמנות ליהנות מסעודת בשרים על הגריל כשרה למהדרין, ותוכלו למצוא אותה ברחוב הסורג 1, מרחק הליכה קצר למתחם ממילא. התפריט המוצע מאפשר לכם ליהנות מאוכל ביתי ישראלי ולצד מנות הבשר המעולות אשר יכללו גם בין היתר שיפודים וקבבים על האש, תוכלו לבחור גם בתבשילים ביתיים איכותיים. אם תעשו בשכל ותגיעו בשעות הצהריים, תוכלו להתרפק על אחת מהארוחות העסקיות המעולות.

ישנם המון מסעדות בירושלים מהם תוכלו רק לבחור את הטובה ביותר, אך כאשר מתחשק לכם בשר איכותי וטרי, אנחנו ממליצים בחום לבדוק את אחת מהמוסדות האלו.