מגמות בשוק אחסון האתרים

אחסון אתרים היה קיים כמעט מאז המצאת הרשת. הרי ללא אחסון אתרים היו אתרי האינטרנט נופלים ולא היה היכן לאחסן אותם ואיפה לשמור על כל הנתונים הקבצים, והתכנים שקיימים בתוך אתרים האינטרנט. בשנים האחרונות ישנם כמה חידושים בתחום של אחסון אתרים מלבד חבילות האחסון הידועות שכוללות את נפח האחסון המותאם אישית, את גיבויים, הזמינות והאבטחה הדומיין כמובן, ההתאמות האישיות והגיבויים. אז מהן אותן מגמות בשוק אחסון האתרים? הכל בהמשך.

כיום ישנן חידושים שונים בתחום אחסון האתרים שכוללים פיצ'רים שונים:

אחד החידושים הוא חידוש בתחום הביצועים. החידוש נקרא PHP7 – חידוש זה הינו חידוש בתחום הביצוע והוא משדרג את הביצועי של אבטחת האינטרנט באתר. החידוש עוזר לבצע התאמות והוא מספק גרסה מהירה לאתר.

SSL – חידוש נוסף הוא SSL   זוהי אופציה זמינה דרך ממשק ניהול שמעודדת את אבטחת האתר דרך האינטרנט. SSL היא אופציה זמינה דרך ממשק ניהול והיא תעודה של אבטחה באתר.

HTTP2 – זהו מאיץ מהירות טעינת אתרי SSL. המאיץ עובד בצורה משמעותית, והוא עוזר לאתר לעבוד בצורה מעולה וכאילו לעולם לא היה מוצפן. את HTTP2 השיקו בעקבות מעבר לאינטרנט מוצפן, וכי מעבורת הנתונים גדלה בשנים האחרונות משמעותית. בנוסף, ההשקה של המגמה הזאת נוצרה עקב המידע הלא נקי שעובר באינטרנט, שהשתנה וכעת יש להחליף אותו בפרוטוקול ישן. ה HTTP2 מאיץ את מהירותו ופועל כאילו אינו מוצפן.

מגמה נוספת בשוק אחסון האתרים הוא WpSender.io. זה שינוי שמגיע לטובה והוא חינמי שתפקידו לנהל רשימת תפוצה. ה WpSender.io יעזור לשלוח מיילים על קמפיינים, מיילים על אירועים, ועוד. WpSender.io יעבוד באתרי וורדפרס ויתבצע דרך ממשק הניהול של וורדפרס בלבד.

אחסון אתרים וקידום אתרים – אחד החידושים בתחום הוא שחברות לאחסון מציעות בשנים האחרונות גם קידום אתרים. היתרון בדבר, הוא שאתם כצרכנים יכולים כעת ליהנות מחבילות מוזלות יותר של אחסון, רישום דומיין וקידום אתרים בחבילה אחת. מה שהופך את המוצר לאטרקטיבי יותר עבור בעלי האתרים.

ומה לגבי חבילות אחסון?

כיום לא חסרות חבילות אחסון אתרים שמציעות חברות אחסון ללקוחותיה. בשל התחרות שבשוק ישנם חידושים בהצעות ובחבילות ובכל יום החבילות הופכות לאטרקטיביות יותר. ולכן יש לעקוב ולהבין איזו חבילה היא הטובה ביותר והמוצלחות ביותר עבור האתר שלכם.