איזה טרנדים יש במקלחונים

המקלחון הוא מרכיב בבית של כל אחד מאתנו שמשחק תפקיד כפול וחשוב במיוחד

מקלחון הבית שלנו הוא מרכיב בבית שמשחק הלכה למעשה שני תפקידים חשובים באותה המידה. התפקיד הראשון הוא תפקיד שכל אחד מאתנו מבין היטב – חציצה בין אזור המקלחת לבין חדר המקלחת החיצוני לו, חציצה שהתפקיד שלה הוא לאפשר לנו את הפרטיות והסטריליות שנחוצה לנו בזמן המקלחת, ולמנוע גם הירטבות של שאר החדר במהלך המקלחת שלנו. תפקיד החציצה הזה הוא התפקיד הפרקטי והפורמלי של המקלחון בבית שלנו, אך למעשה מקלחונים משחקים עוד תפקיד חשוב במיוחד בכל בית – עיצוב פנים. המקלחון הוא חלק גדול, משמעותי ובלתי נפרד מכל חדר מקלחת, ומשום כך המשמעות שלו על עיצוב הפנים של הבית שלנו ככלל ושל חדר המקלחת שלנו בפרט היא משמעות גדולה במיוחד. מעבר לכך שאנחנו רוצים להבטיח לעצמנו את המקלחון המעוצב והאיכותי ביותר לשימוש יום יומי, אנחנו רוצים גם להפוך את המקלחת שלנו לחלק תורם ואיכותי מבחינה עיצובית, ולא לנטל על עיצוב הפנים של הבית כולו. כעת, נבין מהם הטרנדים המובילים כיום בהקשר זה.ציפוי אמבטיות

מהם הטרנדים המובילים כיום כאשר אנחנו רוצים לבחור מקלחונים לבית שלנו?

  • סוג מקלחון – כאשר אנחנו מסתכלים על המגמות העיצוביות והטרנדים בכל מה שנוגע לעיצוב מקלחונים, אנחנו צריכים לחשוב קודם כל על סוג המקלחון שנחוץ לנו או שאנחנו רוצים עבור חדר המקלחת שלנו. במקרה שבו המקלחת היא חלק ייעודי ושקוע בקיר, הרי שאין לנו ברירה ואנחנו זקוקים למקלחון חזיתי או למקלחון פינתי. במידה ובה אנחנו מתכננים מקלחת במרכז החדר, הרי שנחוץ לנו סוג אחר של מקלחון. בהקשר זה ניתן לאפיין שני טרנדים עיקריים – מקלחון עגול שאותו אנחנו מציבים במרכז החדר, והוא מהווה מעין מרחב מעוצב וייחודי בחדר המקלחת שלנו ונותן למקלחת אינטימיות ייחודית, ומקלחון חזית המורכב מארבעה חלקים, כששניים מהם משמשים כדלת מעוצבת ואיכותית עבור המקלחון.
  • טרנדים עיצוביים – לאחר שהבנו מה הן האפשרויות השונות בכל הנוגע לבחירת סוג המקלחון הרצוי עבור חדר המקלחת שלנו בהתאם לצרכים הפרקטיים שלנו, חשוב להבין גם את סגנון העיצוב שבו כדאי לנו לבחור. בהקשר זה ניתן לציין כי בשנים האחרונות קיימת מגמה איכותית ומעניינת במיוחד של זכוכית משולבת הדפסה – כך ניתן להפוך את המקלחון שלנו מעבר לתפקידו הפרקטי גם למעין קישוט דומם ואיכותי בבית שלנו, כמו תמונה שחוצצת בין המקלחת שלנו ובין שאר החדר. מעבר למקלחונים המודפסים ניתן לציין גם טרנד של מקלחון עם בד – לא מבוסס בד אלא משולב בד מתוח וצמוד בדוגמה לפי רצוננו כלפי חוץ, להסתרה איכותית יותר של המקלחת בשילוב עם עיצוב ייחודי. בכל מקרה, הטרנדים העיצוביים בכל מה שנוגע לבחירת מקלחון תלויים במידה הרבה ביותר באיכות השירות אליו אנחנו פונים בכדי לעצב את המקלחון עצמו – שירות איכותי בתחום עבודות הזכוכית מבטיח לנו מקלחון מעוצב לפי טעמנו באיכות הגבוהה ביותר.

לפעמים, בכל מה שנוגע לבחירת מקלחון, הבחירה הקלאסית והמובנת מאליה היא הטובה ביותר

כאמור, יש לא מעט טרנדים ייחודיים, צעירים ורעננים בכל הנוגע לעיצוב מקלחונים עבור הבית שלנו. עם זאת, לפעמים בהקשר האלה הבחירות הקלאסיות הן גם אלה האיכותיות ביותר. בחירה קלאסית בעיצוב מקלחון היא בחירה בזכוכית חלבית או זכוכית מט – ראינו את עיצובי הזכוכית הקלאסיים והמיוחדים האלה בבתים של הסבים והסבתות שלנו, ורק כיום אנחנו מצליחים להבין את הייחוד והאיכות בעבודת היד האיכותית הזאת בכל מה שנוגע לעיצוב המקלחון בבית שלנו.