יוסי הרצוג

פורקס (Forex) הוא תחום מורכב שהעיקרון הבסיסי בו פשוט – מסחר במטבע חוץ (וזהו גם מקור השם פורקס – הלחם של המילים FOReign Exchange) בזמן אמת ועל סמך מידע והערכות מוסמכות לגבי ההתנהגות הצפויה של מטבעות שונים, החל מהדולר והאירו המוכרים ועד לאלה הפחות מדוברים כמו הכתר הדני, הריאל של ברזיל, היואן של סין ועוד.

חשוב להדגיש: הפקת רווחים מפורקס מחייבת ידע רחב ולא פחות מכך, התעדכנות מתמדת. מי שלא נמצא כל הזמן עם אצבע על הדופק עלול להפסיד סכומי כסף בלתי מבוטלים – אבל מצד שני בהחלט ניתן לנצל ידע ומיומנות בתחום המט"ח לטובת רווחים נאים, ולא בכדי מגלגל שוק זה, עפ"י הערכות שונות, כ-3 טריליון דולר ביום!

קודם להתאמן, אחר כך לסחור

יוסי הרצוג מגדיר את עצמו כיועץ שיווקי. הוא בעל ניסיון נרחב בתחום הפורקס, ועל כן אין פלא שמבחינת יוסי הרצוג היא אחד המקומות המתאימים ביותר עבור כל מי שרוצה להיכנס לתחום המסחר במטבע חוץ ובפרט ללמוד אותו על בוריו.

המערכת שמספקת פורקס ללקוחותיה מאפשרת פתיחת חשבון דמו – בחשבון שכזה ניתן "להתאמן" במסחר במטבעות שונים, ללמוד את השוק בתנאי מסחר אמיתי במשך 24 שעות ביממה ורק לאחר צבירת ניסיון מבלי לסכן סכומי כסף ממשיים לעבור למסחר במטבעות וליהנות מרווחים ואפשרויות מינוף.

הזדמנויות בכל מצב

בנוסף מבחינת יוסי הרצוג ותחום המסחר במטבעות שונים מכל רחבי העולם מעניקים הזדמנות אמיתית לרווחים גבוהים בזכות העובדה הפשוטה שבכל מצב של כל מטבע טמונות הזדמנויות.

גם בשוק מט"ח שנמצא בירידה אפשר להרוויח – בתנאי שכל עסקת קנייה או מכירה מתבצעת על סמך מידע והערכת סיכונים מושכלת.

למה מבחינת יוסי הרצוג מצמצמת סיכונים?

מבחינת יוסי הרצוג מצמצמת את הסיכון הטמון באופן טבעי בעסקאות מט"ח (כמו בכל עסקה בשוק ההון, ובעצם בכל עסקה באופן כללי) הן בזכות האפשרות לצבור ניסיון בפורקס מבלי לסכן כסף והן בזכות הגישה הנוחה שיש לכל לקוח לגרפים משוכללים ואינדיקטורים טכניים חשובים שמספקים תמונת מצב עדכנית ומקיפה, כזו שמהווה בסיס להחלטות מושכלות בנוגע לקנייה או מכירה של מטבעות שונים.